سوم خرداد؛ الگویی از تصور خودباوری دینی و ملی
کد خبر: 3803795
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

سوم خرداد؛ الگویی از تصور خودباوری دینی و ملی

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم(عج) استان سمنان، با بیان اینکه بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و نشان دادن خودباوری دینی و ملی است، گفت: باید در راستای ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری به خصوص در نسل جوان جامعه اسلامی موفق عمل کنیم.

سوم خرداد؛ الگویی از تصور خودباوری دینی و ملی

به گزارش ایکنا از سمنان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم‌(عج) استان سمنان عصر روز گذشته، 25 فروردین در جلسه هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان سمنان در استانداری با بیان اینکه بزرگداشت سوم خرداد، ترویج فرهنگ ولایتمداری و نشان دادن خودباوری دینی و ملی است، گفت: باید برنامه‌های این روز به گونه‌ای باشد تا بتوان در راستای ترویج فرهنگ ولایتمداری و خودباوری به خصوص بین نسل جوان جامعه اسلامی موفق عمل کرد.
خالقیان با تاکید بر اینکه سوم خرداد مانند یک رویداد عظیم و الگویی از تصور خودباوری دینی و ملی است، متذکر شد: بیش از ۳۶ میلیون نفر از جمعیت کشور نسل جوان هستند که باید برای تقویت خودباوری دینی و ملی، و روحیه جهادی و انقلابی بین افراد این نسل برنامه‌ریزی کنیم.
به گفته وی، رژه نیروهای مسلح و صبح‌گاه مشترک‌، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و اجرای برنامه‌های روایتگری با محوریت جوانان مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان سمنان است.
انتهای پیام

captcha