کسب رتبه سوم مقاله «برداشت اشتباه از تفسیر قرآن» در مسابقات اندونزی
کد خبر: 3803808
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

کسب رتبه سوم مقاله «برداشت اشتباه از تفسیر قرآن» در مسابقات اندونزی

گروه بین‌الملل ــ یکی از دانشجویان کالج اسلامی اندونزی با ارائه دو مقاله با موضوع تفسیر قرآن کریم، رتبه‌های اول و سوم مسابقات علمی اندونزی را به دست آورد.

محمدجواد اسعدی، نماینده جامعه المصطفی(ص) العالمیه در اندونزی در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: لوفایقی،‌ دانشجوی ترم آخر رشته تفسیر قرآن کالج اسلامی صدرا است که در جاکارتا واقع شده است.

وی افزود: لوفایقی با شرکت در مسابقه اثر علمی در دفتر نهضت علما به رتبه اول دست پیدا کرد و جایزه 5 میلیون روپیه‌ای را از آن خود کرد. «بنای جامعه دیندار با پانچاسیلا» عنوان اثر علمی وی بود که بر اساس کتاب حاجی سعید عقیل سراج (رئیس سازمان نهضت‌ علما» پیرامون همین موضوع نوشته شده است.

به گفته اسعدی، این دانشجو همچنین در مسابقه دیگری از مسابقات اثر علمی با عنوان «حکومت اسلامی» که در سطح ملی و در دانشگاه اسلامی «شریف هدایت‌الله» جاکارتا (پایتخت اندونزی) برگزار شد نیز به رتبه سوم دست پیدا کرد.

اثر علمی لوفایقی، «برداشت اشتباه از تفسیر قرآن؛ انحرافات آیات خلافت (حکومت)» نام داشت که به عنوان سومین اثر علمی برتر در این مسابقات شناخته شده است.

کالج اسلامی صدرا در منطقه جاکارتای جنوبی، خیابان فاطمه‌واتی (یکی از خیابان‌های محوری این منطقه) و نزدیک به دانشگاه‌های بزرگ اندونزی از جمله دانشگاه اسلامی شریف هدایت‌الله، دانشگاه محمدیه و دانشگاه اندونزی واقع شده است.

انتهای پیام

captcha