افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت مردم استان مرکزی در مراکز نیکوکاری
کد خبر: 3803902
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶

افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت مردم استان مرکزی در مراکز نیکوکاری

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان توسط ۴۰ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در سراسر استان مرکزی جمع‌آوری شد که به نسبت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد شاپور جلالی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مراکزنیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا هستند، گفت: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیر به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دردرون محله‌ها، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در سطح استان کرده است.
وی افزود: در سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۶۸۹ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان توسط ۴۰ مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد در سراسر استان جمع‌آوری شد که به نسبت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مراکزنیکوکاری خط مقدم انجام امورخیر و رسیدگی به نیازمندان است، مطرح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر است در سال‌ جاری تعداد مراکز نیکوکاری استان به ۱۴۸ مرکز برسد که این مراکز مبنامحله و در مساجد فعال سراسر استان با همکاری هیات امناء مساجد راه‌اندازی خواهند شد.
جلالی در پایان ضمن دعوت از خیران به منظور همکاری با این مراکز و کمک به نیازمندان گفت: در مراکز نیکوکاری همه افراد با هر توان و تخصصی می‌توانند مشارکت کنند.
انتهای پیام

captcha