ارتقای فرهنگ دینی در ۵ شهر اولویت‌دار کشور
کد خبر: 3803996
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
حجت‌الاسلام قمی بیان کرد:

ارتقای فرهنگ دینی در ۵ شهر اولویت‌دار کشور

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تهران، مشهد، قم، اهواز و رشت را به‌عنوان پنچ اولویت اول خود در این سازمان برای سال ۹۸ انتخاب کردیم، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم شاهد ارتقای بیش از پیش فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز،‌ 26 فروردین‌ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان که در سالن همایش‌های دادگستری گیلان برگزار شد،‌ با بیان اینکه نزاع پیچیده و تمدنی جمهوری اسلامی به نقاط سرنوشت‌ساز خود رسیده است، اظهار کرد:‌ مصاف با دشمنان اسلام و انقلاب در گام‌های پیش‌رو دشوارتر و سنگین‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به ایستادگی و مقاومت همه‌جانبه ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب، خاطرنشان کرد:‌ مردم در تنگناهای شدید اقتصادی هستند، اما همچنان مستحکم و استوار حامی انقلابند و باید به این مردم افتخار و مباهات کرد که به قیام خود در سال 57 معتقدند و پای آن ایستاده‌اند لذا در تاریخ از احوالات مردم این مقطه از زمان گفته خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مجموعه تحت مدیریت خود را خادمان اسلام و انقلاب دانست و یادآور شد:‌ امروز و در آستانه ورود انقلاب به چهل‌ویک سالگی وظایف سازمان تبلیغات اسلامی باید سنگین‌تر و پیچیده‌تر و مؤثرتر دنبال شود.

قمی با بیان اینکه تهران، مشهد، قم، اهواز و رشت را به‌عنوان پنچ اولویت اول خود در سازمان تبلیغات اسلامی برای سال 98 انتخاب کردیم، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم شاهد ارتقای بیش از پیش فرهنگ دینی در جامعه باشیم و جامعه برکات و ثمرات آن را احساس کند.

وی مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی را خادم فرهنگیان و روحانیان و مبلغان اسلام ناب دانست و عنوان کرد: اگر همه با هم یکدل و متحد باشیم می‌توانیم پرچم لا اله الا الله را به قلل رفیع بزرگواری و کرامت برسانیم و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) شویم.

انتهای پیام

captcha