راه‌اندازی موکب طبخ غذا در کتابخانه علامه جزایری پلدختر
کد خبر: 3804035
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

راه‌اندازی موکب طبخ غذا در کتابخانه علامه جزایری پلدختر

گروه اجتماعی ـــ موکب طبخ غذا در کتابخانه عمومی علامه جزایری پلدختر با هدف اطعام سیل‌زدگان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی موکب طبخ  غذا در کتابخانه علامه جزایری پلدختربه گزارش ایکنا از لرستان، با حضور فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان و مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، موکب محبان الفاطمه(س)، به‌منظور اطعام و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در کتابخانه عمومی علامه جزایری شهرستان پلدختر دایر شد.
این موکب که با هدف اطعام و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان دایر شده است، مقدمات طبخ روزانه 12 هزار پرس غذا برای توزیع در شهرستان پلدختر و روستاهای تابعه را فراهم می‌آورد.

اجرای طرح پویش بهار مهربانی
در راستای برگزاری برنامه پویش «بهار مهرباني» توسط نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، مجموعه‌ای از اقلام فرهنگی شامل کتاب، اسباب‌بازی و لوازم‌التحریر توسط کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی و کتابداران و اعضای کتابخانه عمومی شهید صارمی شهرستان بروجرد به مناطق سيل‌زده اهدا گردید.
در این برنامه فرهنگی که با هدف پرکردن بهینه اوقات فراغت کودکان آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده در حال برگزاری است، علاقمندان می‌توانند هدایای فرهنگی خود را در قالب کتاب و اسباب‌بازی به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل دهند تا هدایای ارسالی پس‌از جمع‌آوری، به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

انتهای پیام

captcha