درخشش هنرمند چهارمحال و بختیاری در جشنواه ملی عکس «ایثار»
کد خبر: 3804055
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

درخشش هنرمند چهارمحال و بختیاری در جشنواه ملی عکس «ایثار»

گروه فرهنگی ــ معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه دوم، توسط هنرمند هم استانی در جشنواره ملی عکس ایثار و جلوه‌های ایثار خبر داد.

شهرام فرجی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از کسب رتبه دوم هنرمند استان در جشنواره ملی عکس ایثار خبر داد و افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز منتخبان جشنواره ملی عکس ایثار و جلوه‌های ایثار در سیل شیراز، ٢٥ فروردین ‌ماه در سینما فرهنگ مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد که احمد تاجی هنرمند استان چهارمحال و بختیاری توانست رتبه دوم این جشنواره را کسب کند.

وی تصریح کرد: این مسابقه با مصداق ایثار اجتماعی، ایثار در خانواده، ایثار در محل کار و ... در آستانه بزرگداشت روز شهید در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که ٢٧ استان در این جشنواره شرکت کردند که در مجموع یک‌هزار و ٣٠٠ اثر از ١٦٠ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و در نهایت ٢٣ اسفند ماه با حضور داوران جشنواره، آثار، مورد بررسی قرار گرفتند و ٥٠ اثر از ٣٩ عکاس انتخاب شد که مراسم اختتامیه و اهدای جوایز منتخبان جشنواره ملی عکس ایثار و جلوه‌های ایثار در سیل شیراز، ٢٥ فروردین‌ ماه در سینما فرهنگ  مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار شد.

فرجی خاطرنشان کرد:  آثار منتخب نمایشگاهی از ٢٥ لغایت ٣٠ فروردین‌ ماه ١٣٩٨ در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس به نمایش در می‌آیند.

انتهای پیام

captcha