جلسات ساده تفسیر قرآن در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد
کد خبر: 3804058
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

جلسات ساده تفسیر قرآن در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: علاوه بر آموزش‌های عمومی قرآن به جلسات ساده تفسیر قرآن نیز توجه ویژه شود، آشنایی با مباحث زیبا شناختی قرآن نیز از دیگر مواردی است که باید مدنظر شورای عمومی قرآن قرار گیرد.

جلسات ساده تفسیر قرآن در مدارس مورد توجه ویژه قرار گیردبه گزارش ایکنا از همدان، محمد پورداود، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان ، دوشنبه، 26 فروردین ماه، در اولین جلسه شورای توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اشاره‌ای به فعالیت‌های قرآنی یک ساله این مجموعه داشت و اظهار کرد: اجرای نهضت ملی حفظ قرآن کریم با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم با شرکت 40 هزار دانش آموز ابتدایی و برگزاری 37 مرحله مسابقات قران و عترت با شرکت 100 هزار دانش آموز در 11 رشته از برنامه قرآنی این مجموعه است.
پور داود افزود: اجرای طرح فجر قرآن با حضور 100 هزار دانش آموز، اجرای طرح معرفت 5 و اعزام 2 هزار دانش آموز به قم جهت حضور در دوره امام شناسی، برگزاری 500 محفل انس با قرآن همزمان با مسابقات قرآن در سطح مدارس استان از دیگر برنامه‌های قرآنی این مجموعه است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه برگزاری 2 هزار گفتمان دینی، اعزام 400 امام جماعت به مدارس استان از دیگر فعالیت‌های قرآنی این مجموعه است، یادآور شد: حدود 287 هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که حدود نیمی از آنها در برنامه‌های قرآنی این مجموعه شرکت دارند.
وی پیشنهاداتی نیز داشت و عنوان کرد: علاوه بر آموزش‌های عمومی قرآن به جلسات ساده تفسیر قرآن نیز توجه ویژه شود، آشنایی با مباحث زیبا شناختی قرآن نیز از دیگر مواردی است که باید مدنظر شورای عمومی قرآن قرار گیرد.
انتهای پیام

 

captcha