نامه سرگشاده اساتید بسیجی کرمان در حمایت از سپاه به دبیرکل سازمان ملل
کد خبر: 3804123
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۹

نامه سرگشاده اساتید بسیجی کرمان در حمایت از سپاه به دبیرکل سازمان ملل

گروه سیاست و اقتصاد ــ پس از اقدام دولت آمریکا در درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان طی یک نامه سرگشاده خطاب به دبیرکل سازمان ملل به این اقدام خصمانه دولت آمریکا اعتراض کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، پس از اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در درج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان طی یک نامه سرگشاده خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل به این اقدام خصمانه دولت آمریکا اعتراض کردند.
این نامه که با امضای جمع کثیری از اساتید بسیجی همراه بود و به زبان‌های انگلیسی و فرانسه ارسال شد به شرح ذیل است:
به نام خدا
جناب آقای گوترش
دبیرکل سازمان ملل متحد
باسلام
روز ۳ شعبان که ولادت امام حسین(ع) است را در ایران به نام روز «پاسدار» نامگذاری کرده‌اند؛ چراکه در اندیشه شیعی، امام حسین(ع) نماد اخلاص، مظلومیت و در عین حال اقتدار محسوب می‌شود که همه هستی و خانواده‌اش را برای نگهبانی از دین خدا و هدایت بشر فدا کرد.
در جمهوری اسلامی ایران، پاسدار، نماد چنین ویژگی‌هایی است، اخلاص، مظلومیت و در عین حال اقتدار و حاضر است همه هستی خود و خانواده‌اش را برای نگهبانی از دین خدا و هدایت بشر فدا کند.
در این روزهای سخت آزمون برای جمهوری اسلامی ایران نیز در زیر فشار تحریم و مشکلات اقتصادی، مردم ایران، همه نیروهای نظامی و انتظامی قانونی جمهوری اسلامی ایران بالاخص «سپاه پاسداران» را یار و در کنار خود می‌دانند.
در همین حال قلدرمآبانِ برخوردار از زر و زور که نه معادلات و معاهدات بین‌المللی را قبول دارند و نه برای بشریت احترام و ارزش قائلند، در زمان نزول بلایای طبیعی نیز دست از جنایت و شیطنت بر نمی‌دارند و می‌خواهند هر صدای مستقلی را با تطمیع و یا تهدید خاموش کنند، اعلام تروریستی بودن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که یک گروه نظامی ـ مردمی و قانونی محسوب می‌شود، از سوی کنگره آمریکا مصداقی از این شیطنت‌هاست.
ما اساتید دانشگاهی استان کرمان، علی‌رغم اینکه امیدی به عملکرد مستقل سازمان ملل متحد نداریم، اما خیرخواهانه به شما توصیه می‌کنیم برای اینکه حداقل اقدام درخشانی در کارنامه حضرتعالی در دوره مدیریتتان بر آن سازمان رقم بخورد، در مقابل جریان زر و زور بین‌المللی تحرکی انجام دهید و یکبار هم که شده، صدای مظلومان و استقلال‌طلب‌ها باشید، نه ابزار دست زورگویان و جنایتکاران بین‌المللی.
اساتید دانشگاهی استان کرمان - ایران‎
انتهای پیام

captcha