تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد
کد خبر: 3804181
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کرد

گروه فرهنگی ــ تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله شبیری زنجانی، از مراجع عظام تقلید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با آیت‌الله شبیری زنجانی دیدار کردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام احمد مروی که به‌منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرده است، با آیت‌الله سید‌موسی شبیری زنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
آیت‌الله شبیری زنجانی در این دیدار با بیان اینکه جایگاه معنوی بالایی نصیب شما شده است و از این بابت به حضرتعالی تبریک عرض می‌کنم، عنوان کرد: امیدوارم که عنایت خاصه حضرت رضا(ع) نصیب شما شود و ما هم از این توجهات امام معصوم(ع) فیض ببریم.
وی اظهار کرد: الحمدالله جنابعالی و اخوی مرحوم‌تان از نظر تقوا افراد شناخته شده‌ای هستید و بیت مکرم هم از این نظر توفیقات بسیاری دارند.
این مرجع عالیقدر جهان تشیع تصریح کرد: شما به کتابخانه‌های دنیا رفته‌اید؟ باید دید که در دیگر کتابخانه‌های دنیا برای استفاده از کتاب‌ها چه راه‌های را طی کرده‌اند.
وی گفت: اگر فردی به یک کتابی احتیاج داشت و اهل علم هم بود، در امانت دادن کتاب به چنین افرادی سخت‌گیری نشود. این موضوع برای رشد علمی شیعه اثرگذار خواهد بود.
آیت الله شبیری زنجانی ابراز کرد: سعی کنید نسخه معتبر کتاب عیون‌الرضا(ع) را به‌صورت منقح چاپ کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.
انتهای پیام
captcha