همدلی و همکاری؛ اصلی‌ترین راه تحقق محرومیت‌زدایی در کشور
کد خبر: 3804212
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

همدلی و همکاری؛ اصلی‌ترین راه تحقق محرومیت‌زدایی در کشور

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از اولویت‌های نخست سپاه و بسیج است، گفت: اصلی‌ترین راه تحقق محرومیت‌زدایی در کشور همدلی و همکاری مسئولان و مردم با یکدیگر است.

اصلی‌ترین راه تحقق محرومیت‌زدایی در کشور همدلی و همکاری استبه گزارش  ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده، قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، 26 فروردین‌ماه به همراه استاندار اردبیل در بازدید از روستاهی تحت نظر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در بخش خورش رستم جنوبی اظهار کرد: از سال ۹۵ قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل در اردبیل مأموریت رسیدگی به ۳ دهستان دهستان صلوات از شهرستان مشگین‌شهر با ۱۸ روستا، دهستان موران از شهرستان گرمی با ۴۴ روستا و دهستان خورش رستم شهرستان خلخال با ۱۸ روستا آغاز کرده است.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان اردبیل با رویکرد محرومیت‌زدایی در ۵ عرصه عمرانی، سلامت، فرهنگی، تعلیم و تربیت و اشتغال از طریق توانمندسازی، رشد و ارتقای ظرفیت‌های انسانی و طبیعی در حال فعالیت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های مهم قرارگاه را حوزه فرهنگی دانست و گفت: استقرار روحانیان در روستا‌های هدف با همکاری حوزه‌های علمیه استان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی و فعالیت در عرصه‌های دینی، فرهنگی و اعتقادی از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه است.

بابازاده لبخند و خوشحالی روستائیان را پاداش بزرگی در مقابل اقدامات قرارگاه دانست و بیان کرد: مهم نیست که چه کسی این اقدامات را انجام می‌دهد بلکه انجام کار و فعالیت برای روستا‌ها و محرومان مهم‌ترین هدف و دغدغه ما است.

بابازاده با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از اولیت‌های نخست سپاه و بسیج است، تأکید کرد: اصلی‌ترین راه تحقق محرومیت‌زدایی در کشور همدلی و همکاری مسئولان و مردم با یکدیگر است.

وی گفت: ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی موضوع «خواستن توانستن است» را با اقدامات انجام یافته به اثبات رساندیم و وحدت را به معنای واقعی نه شعاری یعنی همکارانی که در مجموعه دولت حضور دارند و مجموعه مردمی که نیازمند راه و آب و برق و راه‌های بین مزارع در روستا‌ها بوند پروژه‌ها را با مشارکت و همکاری خود مردم و دستگاه‌های دولتی با امکانات سپاه به خوبی پیش بردیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: مجموعه‌هایی که در روستا‌های گلوجه، پشگمام، کرنق، طویستان، زاویه جعفر آباد، طویستان در بخش خورش رستم جنوبی شهرستان خلخال که همه اینا حاصل هماهنگی، همکاری و یکدلی، بویژه کار شنابه روزی همه عزیزان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رسانده که اقدامات لازم را نحو احسن انجام دادند.

بابازده در آخر با بیان اینکه هر کس ما را در پیشبرد اهداف برنامه های قرارگاه پیشرفت و آبادانی کمک کرده به‌خصوص دولت محترم و مردم عزیز و همکاران خود در سپاه پاسداران قدردانی و سپاسگذاری میکنیم، افزود: به حول قوه الهی در این راه خدمت ثابت قدم خواهیم ماند و در راه خدمت به مردم از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

captcha