اهدای حقوق یک روز خبرنگاران قزوینی به سیل‌زدگان
کد خبر: 3804234
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

اهدای حقوق یک روز خبرنگاران قزوینی به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از پیوستن اصحاب رسانه استان به پویش کمک نقدی به سیل‌زدگان کشور خبر داد.

اهدای حقوق یک روز خبرنگاران استان قزوین به سیل‌زدگان

محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اعلام کرد: پویش مردمی «کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل‌زدگان» در قالب گروه جهادی شهدای رسانه آغاز شده و در کنار سایر هم‌وطنان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی هم‌وطنان برای بازسازی مناطق سیل‌زده و تهیه مایحتاج سیل‌زدگان کرده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین با توجه به راه‌اندازی پویش کمک نقدی اصحاب رسانه به سیل‌زدگان در کشور عنوان کرد: اصحاب رسانه استان قزوین نیز می‌توانند به این پویش بپیوندند؛ در این پویش هر یک از اصحاب رسانه یک روز از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان کشور هدیه خواهند کردند تا در کنار اصحاب رسانه سراسر کشور در این کار بزرگ و خیر سهیم باشند.
وی با بیان اینکه این پویش در قالب گروه جهادی شهدای رسانه فعالیت می‌کند، عنوان کرد: «گروه جهادی شهدای رسانه» علاوه بر راه‌اندازی این پویش، با ثبت‌نام از داوطلبان حضور در مناطق سیل‌زده، آمادگی ساماندهی اصحاب رسانه برای حضور و کمک‌رسانی در این مناطق را به عهده گرفته است.
کشاورز در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای سهیم شدن در این کار خیر مبلغ کمک خود را شماره‌حساب 18137586060620299 نزد بانک انصار و شمار کارت 6273811097044889 به نام گروه جهادی شهدای رسانه پرداخت کنند.
انتهای پیام

captcha