رقابت 25 ملیت خارجی در مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزی قم
کد خبر: 3804274
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

رقابت 25 ملیت خارجی در مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزی قم

گروه بین‌الملل ـ مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن سالانه ویژه دانش‌آموزان مدارس وابسته به اقلیت‌های عرب مقیم قم با رقابت 320 دانش‌آموز دختر و پسر از 25 ملیت خارجی در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری قرآنی قاف؛ مرحله نهایی این رقابت‌ها از دیروز (26 فروردین‌ماه) و به همت دارالقرآن آستان حسینی آغاز شد.
 
این مسابقات در سه رشته حفظ، تلاوت و مفاهیم و با مشارکت 320 متسابق پسر و دختر که از میان 750 شرکت‌کننده مرحله مقدماتی به این مرحله (نهایی) راه پیدا کرده‌اند، در حال برگزاری است.
 
مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن سالانه ویژه دانش‌آموزان مدارس وابسته به اقلیت‌های عرب مقیم قم تا روز جمعه 29 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و آیین اختتامیه این رقابت‌ها و تجلیل از برگزیدگان در دو بخش دانش‌آموزان دختر و پسر هفته آینده برگزار می‌‌شود.

این مسابقات با مشارکت نمایندگان 11 مدرسه ویژه اقلیت عرب‌زبان مقیم قم و با نظارت مرکز بین‌المللی تبلیغ قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان حسینی در حال برگزاری است و دانش‌آموزانی از 25 اقلیت عرب و غیرعب مقیم قم در مقاطع تحصیلی مختلف به رقابت می‌پردازند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از 13 اسفندماه 1397 با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه رقابت میان دانش‌آموزان دختر و پسر آغاز شد و  ويژه چهار گروه سنی است که گروه سنی اول و دوم شامل دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، گروه سنی سوم ويژه دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و گروه چهارم ویژه دانش‌آموزان مقطع دبیرستان است.

انتهای پیام
captcha