برق‌رسانی به ۶۰ گلزار شهید در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3804279
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

برق‌رسانی به ۶۰ گلزار شهید در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از برق‌رسانی به بیش از ۶۰ گلزار شهید در ۴ سال اخیر خبر داد و گفت: هم‌اکنون ۱۳ پروژه برق‌رسانی روستایی در دست اجرا داریم.

برق‌رسانی به ۶۰ گلزار شهید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، داودی راهزادی، مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد امروز،‌ 27 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده در 4 سال اخیر 60 گلزار شهید فاقد شبکه برق در نقاط مختلف استان با اعتباری افزون بر 9 میلیارد ریال برق‌رسانی شد.
وی از برق‌رسانی به 10 گلزار شهید در سال 98 خبر داد و افزود: گلزار شهدای روستاهای دم چنار و قاسم آباد جلیل بویراحمد، ده بزرگ باشت، سعادت آباد و ده جلیل خیرآباد گچساران و طولیان و دشت مازه کهگیلویه برق‌رسانی شده‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم‌اکنون 13 پروژه برق‌رسانی روستایی با اعتباری افزون‌بر 50 میلیارد ریال در شهرستان‌های بویراحمد، بهمئی، کهگیلویه، چرام و لنده در دست اجرا است.
راهزادی با تاکید بر اینکه برخی پروژه‌های برق‌رسانی روستایی به علت قطع راه ارتباطی این روستاها با وقوع سیل متوقف شده است، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 118 خانوار از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند، ضمن اینکه طول شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف برای برق‌رسانی به این روستاها حدود 20 کیلومتر است.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های برق روستایی در شهرستان‌های مختلف شامل 5 روستای بویراحمد، 4 روستا بهمئی، دو روستا گچساران، یک روستا چرام و یک روستا در لنده است، بیان کرد: با توجه به سخت گذر بودن و کم جمعیت بودن روستاها برخی از آنان به وسیله نیروگاه‌های خورشیدی از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ماه‌های پایانی سال 97 پروژه‌های برق‌رسانی به 13 روستای استان آغاز شد که امیدوارم تا پایان سال به اتمام برسند و البته هم اکنون 16 دستگاه ترانسفورماتور نیز برای برق‌رسانی به این روستاها بکار رفته است.
راهزادی گفت: برق‌رسانی به روستاهای آبکل تاوه شیشه شهرستان گچساران، فاریابک مارگون در شهرستان بویراحمد، گرده کلات شهرستان لنده، وهری بخش سرفاریاب شهرستان چرام و چهتون ممبی در شهرستان بهمئی از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها است.
انتهای پیام

captcha