نظارت جدی بر عرضه کالاها انجام شود
کد خبر: 3804337
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

نظارت جدی بر عرضه کالاها انجام شود

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: نظارت جدی بر عرضه کالاها انجام شود و در این مسیر از توان دستگاه‌های اجرایی، بسیج و بازرسان افتخاری استفاده شود.

نظارت جدی بر عرضه کالاها انجام شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، ولی‌الله حیاتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظ‌‌ارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: اقدامات خوبی در بحث نظارت بر عرضه کالاها صورت گرفته که باید این شرایط همچنان حفظ شود.
وی افزود: در سال جاری با سه چالش قاچاق در حوزه آرد ونان، دام و سوخت مواجه هستیم که باید دستگاه‌های اجرایی متولی نسبت به این مباحث آسیب‌شناسی و راهکارهای عملیاتی داشته باشند.
وی عنوان کرد: در بحث آرد و نان نگرانی های جدی در کل کشور وجود دارد که در استان نیز ما باید هوشیار باشیم تا بتوانیم به درستی آن را مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: نرخ مصوب خرید گندم ۱۷۰۰ تومان اعلام شده اما در برخی استان‌ها شاهد بی نظمی بازار خرید گندم هستیم که امیدواریم شاهد این خریدهای بی‌ضابطه در استان نباشیم.
حیاتی اظهار کرد: نحوه خرید گندم از کشاورزان و سیلوداران با مدیریت درست ،شفاف و ضابطه‌مند باشد.
وی با تأکید بر حل مشکلات نانوایی‌ها، گفت: اگر در بحث مشکلات نانوایی‌ها نتوانیم منافع آنان را تأمین کنیم محکوم به شکست خواهیم بود، بنابراین زمانی موفق می‌شویم که مردم با ما همراه باشند.
حیاتی بیان کرد: شرایط امروز متفاوت است بنابراین عدم ارائه آمار از سوی دستگاه‌های متولی پذیرفتنی نیست و مدیران باید به سلاح دانش، تدبیر، عقلانیت برای مقابله با شرایط پیش‌رو در تمامی حوزه‌ها مجهز باشند.
انتهای پیام

captcha