انجمن‌های ادبی؛ بستری برای معرفی ظرفیت‌های ادبی آذربایجان غربی
کد خبر: 3804421
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱

انجمن‌های ادبی؛ بستری برای معرفی ظرفیت‌های ادبی آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: انجمن‌های ادبی، قابلیت معرفی پتانسیل‌های ادبی استان را در سطح ملی دارا هستند و با راه‌اندازی انجمن‌های ادبی و همگرایی آنها، حرکتی پایدار صورت می‌گیرد.

انجمن‌های ادبی؛ بستری برای معرفی ظرفیت‌های ادبی آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۲۷ فروردین ماه، در جلسه انجمن‌های ادبی استان با اشاره به اهمیت توسعه انجمن‌های ادبی افزود: با راه‌اندازی انجمن‌های ادبی و همگرایی آنها حرکتی پایدار صورت می‌گیرد که در نتیجه آن هنرمندان شاخص به جامعه ادبی معرفی می‌شود تا توانمندی‌های ادبی استان را در سطح ملی معرفی کنند.
وی تاکید کرد: افراد فعال حوزه ادبی استان باید شناسایی شده و با آنان در بخش‌های مختلف همکاری شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری با بیان اینکه استان دارای شاعران مختلف و به‌ویژه جوان زیادی است که ظرفیتی برای استان محسوب می‌شوند، گفت: برای هدایت این ظرفیت‌ها به چند شکل می‌توان عمل کرد که یکی از این شیوه‌ها توجه جدی به انجمن‌های ادبی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: راه‌اندازی دبیرخانه انجمن‌های ادبی استان برای پاسداشت پتانسیل‌های ادبی در محور توجه قرار گرفت و برای این دبیرخانه نیز تیم و نماینده‌ای انتخاب شد.
لازم به ذکر است، در این جلسه محمد میلانی، مسئول انجمن‌های ادبی استان به عنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در حوزه شعر و داستان استان معرفی شد.
انتهای پیام

captcha