رونمایی از پوستر کنگره «مشاهیر کُرد» در کردستان
کد خبر: 3804473
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

رونمایی از پوستر کنگره «مشاهیر کُرد» در کردستان

گروه فرهنگی ــ پوستر کنگره «مشاهیر کُرد» با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان و اعضای این شورا در ششمین جلسه شورای راهبردی کنگره مشاهیر کُرد در استانداری کردستان رونمایی شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 28 فروردین ماه در ششمین جلسه شورای راهبردی کنگره مشاهیر کُرد بر لزوم دقت نظر در تعیین مدعوین کنگره مشاهیر کُرد تاکید و اظهار کرد: مدعوین باید چهره‌هایی در شأن کنگره باشند.
وی افزود: باید در تعیین مدعوین، بازنگری انجام شود و دقت داشته باشیم که چهره‌های مورد وثوق فراموش نشوند.
استاندار کردستان در خصوص نحوه دعوت از مهمانان خارج از کشور بیان کرد: چهره های ساکن در اقلیم کردستان عراق از طریق کنسولگری و چهره های مقیم سایر کشورها از طریق سفارتخانه ها دعوت خواهند شد.
وی ضمن تاکید بر اهمیت تسریع برنامه ریزی ها و تعیین زمان برگزاری کنگره پیشنهاد کرد، دعوتنامه ها به زبان کردی تنظیم و در صورت لزوم ترجمه انگلیسی و فارسی آن نیز قید شود.
جلال قلعه‌شاخانی، دبیر کل کنگره مشاهیر کُرد نیز با بیان اینکه این رویداد بزرگترین اتفاق فرهنگی سال ٩٨ است، اظهار کرد: به کارگیری تمام ظرفیت‌های استان در برگزاری کنگره مشاهیر کرد ضرورت دارد و در همین راستا تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر کنگره مشاهیر کُرد اندیشیده می شود.
وی با بیان اینکه هدف کنگره مشاهیر کُرد ایجاد همدلی و همبستگی بیشتر است، عنوان کرد: کنگرە مشاهیر کُرد می‌‌تواند پیام صلح و دوستی را به دنیا برساند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: این کنگره آبروی استان است و لازم همه دستگاه های فرهنگی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن همکاری کنند.
انتهای پیام

captcha