وجود وحدت و همگرایی در حوزه حجاب در آذربایجان غربی
کد خبر: 3804508
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

وجود وحدت و همگرایی در حوزه حجاب در آذربایجان غربی

گروه فرهنگی - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: آذربایجان غربی یک استان مذهبی بوده که وحدت و همگرایی در حوزه حجاب در آن به‌چشم می‌خورد و باید به دنبال رفع موانع برای رسیدن به حجاب مطلوب و موردنظر دین مبین اسلام باشیم.

وجود وحدت و همگرایی در حوزه حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۸ فروردین ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، با تاکید بر اثرگذاری فرهنگ بر رونق تولید، اظهار کرد: عوامل موثر بر رونق تولید از نظر فرهنگی در استان باید بررسی شود.
وی ادامه داد: در جلسات شورای فرهنگ عمومی، فرهنگ‌سازی برای رونق تولید باید مورد توجه قرار گیرد و متاسفانه در پایه مدارس ما فرهنگ‌سازی صورت نمی‌گیرد و دانش‌آموزان را از کودکی به صورت تلاش‌گر بار نمی‌آوریم.
شهسواری با اشاره به اینکه ارتباط علم با صنعت یک مقوله چهل ساله است، خاطرنشان کرد: سطح تحقق این پدیده ملی بوده و نه استانی و شاهکار تولیدات دفاعی را در صورت تحقق این ارتباط در سطح ملی شاهد خواهیم بود.
وی یادآور شد: متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم راه‌های وصول پیوند بین علم و صنعت را بیابیم و این یک مشکل در سطح ملی است که باید عزم و اراده ملی و جهادی برای توجه جدی به این مساله صورت گیرد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ما به نیمه پر لیوان در بحث حجاب می‌نگریم، تصریح کرد: با وجود تنوع فرهنگی، قومیتی و مذهبی در استان، وحدت و همگرایی را در حجاب مشاهده می‌کنیم و آذربایجان غربی یک استان مذهبی بوده که وحدت و همگرایی در حوزه حجاب در آن به‌چشم می‌خورد و باید به دنبال رفع موانع برای رسیدن به حجاب مطلوب و موردنظر دین مبین اسلام باشیم.
انتهای پیام

captcha