نمایشنامه «نگاهمان می‌کنند» به روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3804536
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
در سنندج؛

نمایشنامه «نگاهمان می‌کنند» به روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی ــ مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان گفت: نمایشنامه «نگاهمان می کنند» به نویسندگی «نغمه ثمینی» و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان کردستان به صورت نمایشنامه‌خوانی در سالن مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج اجرا می‌شود.

شهرام میرزایی، مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشنامه «نگاهمان می‌کنند» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی مازیار قبادی از 29 لغایت یک اردیبهشت‌ماه 98 به مدت 4 شب در سالن مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر به تهیه‌کنندگی حوزه هنری توسط گروه تئاتر مدرن سنندج به صورت نمایشنامه‌خوانی به اجراء گذاشته می‌شود.
وی افزود: در این نمایشنامه که در سه تابلو به اجرا در می‌آید در تابلوی اول نقش خوانان آزاد پیرخضری و آرزو منصوری در تابلوی دوم شادی محمدی و لادن کلوندی و در تابلوی سوم حسن ترقی و مازیار قبادی به ایفای نقش می‌پردازند.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان در خصوص موضوع نمایشنامه نیز گفت: ثمینی در این نمایشنامه جهانی را به تصویر کشیده است که زندگی خصوصی در آن معنای خود را رفته‌رفته از دست می‌دهد.
وی بیان کرد: داستان این نمایشنامه در سه واحد از یک مجتمع مسکونی اتفاق می‌افتد، در واقع، یک نمایشنامه سه اپیزودیک است که شک، تردید، خیانت، دورویی و عدم امنیت خاطر تم مشترک این سه اپیزود است.
میرزایی بیان کرد: در این اجراء «روزبه قبادی» به عنوان دستیار کارگردان ، «جمشید کلوندی» به عنوان طراح صحنه و «هاوژین حاتمی‌نیا» طراح پوستر و بروشور کارگردان نمایش « مازیار قبادی» را همراهی کرده است.
وی افزود: تمامی درآمد حاصل از فروش بلیت این نمایش در روز دوم به سیل زدگان کشور اختصاص خواهد یافت.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان یادآور شد: در سال جدید توجه به تولید آثار نمایشی و مهیا نمودن امکان اجرای عمومی در دستور کار واحد نمایش حوزه هنری قرار گرفته است و امیدواریم در طول سال شاهد اتفاقات بسیار خوبی در رونق تولید آثار نمایشی در استان خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha