کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی هلال احمر آذربایجان‌شرقی به سیل‌زدگان
کد خبر: 3804547
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی هلال احمر آذربایجان‌شرقی به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ــ جانشین مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌شرقی، گفت: از بدو وقوع سیل تاکنون کمک‌های غیرنقدی و نقدی به ارزش حدود ۱۲۰ میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است.

کمک 120 میلیارد ریالی هلال احمر آذربایجان شرقی

سیدهادی موسوی، جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه بارگیری و ارسال کمک‌های مردمی تحویلی به این نهاد در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: هلال احمر استان از بدو وقوع سیل تاکنون کمک‌های غیرنقدی و نقدی به ارزش حدود 120 میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده کشور ارسال کرده است.

وی افزود: این اقلام شامل کمک‌های مردمی و اقلام امدادی با 46 دستگاه تریلر، کامیون و وانت به مناطق سیل‌زده ارسال کرده است.

موسوی‌ بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان از بدو وقوع سیل مخرب‌، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای ارسال به مناطق سیل‌زده به جمعیت هلال احمر تحویل داده‌اند که تا روز سه‌شنبه 27 فروردین، کمک‌های مردمی بعد از تفکیک و بسته‌بندی در قالب 20 کامیون و وانت و تریلر به مناطق سیل‌زده ارسال شده است که ارزش آن‌ها بیش از 35 میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

وی ادامه داد: این کمک‌ها شامل موکت، زیرانداز، فرش، پتو، لحاف، آب معدنی، برنج، روغن نباتی، حبوبات، قند، آرد، نان بیسکویت، کنسروجات و انواع محصولات بهداشتی است.

موسوی به اقلام امدادی ارسالی از انبارهای امدادی استان اشاره کرد و گفت: بر حسب درخواست جمعیت هلال احمر کشور و متناسب با نیاز مناطق سیل‌زده تاکنون 26 دستگاه تریلر، کامیون و وانت، اقلام امدادی شامل انواع چادرامدادی، موکت، انواع بسته‌های غذایی ، پتو‌، به ارزش افزون بر 80 میلیارد ریال در چند نوبت به استان‌های سیل‌زده ارسال شده است.

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی‌ تصریح کرد: همچنین مردم نوع‌دوست و خداجوی استان علاوه بر مبالغ واریزی به حساب 99999 به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری # ۱۱۲*۷۸۰ * همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه، مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال هم به صندوق‌های و پوزهای هلال احمر واریز و فیش آنها را به هلال احمر داده‌‌اند.

موسوی با تجلیل از سیل کمک‌های مردمی، با اشاره به وسعت حادثه و کثرت آسیب‌دیدگان از مردم خواست کمک‌های غیرنقدی خود اعم از آذوقه و کنسروجات و مواد بهداشتی و شوینده و پتو و زیرانداز و موکت برای رساندن به سیل‌زدگان با حفظ کرامت انسانی و نو بودن اقلام و پرهیز از تحویل اقلام مستعمل و با لحاظ اولویت تاریخ انقضای بالای 6 ماه به شعب تابعه هلال احمر تحویل دهند.

انتهای پیام

captcha