مصداق‌های خودباوری در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد
کد خبر: 3804571
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

مصداق‌های خودباوری در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اگر جامعه امروز به خودباوری نرسیده، باید اشکالات آن بررسی شود، خاطرنشان کرد: مصداق‌هایی که جامعه را به خودباوری می‌رساند باید مورد توجه جدی قرار گیرد و بدانیم که چرا جامعه خودباور نیست.

عدم عملگرایی دستگاه‌های اجرایی، یکی از موانع رونق تولید است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، صبح امروز، 28 فروردین ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مباحثی که همه‌ساله مظلوم واقع می‌شود، شعار سال بوده که صرفاً در حد شعار باقی می‌‌ماند و اقدام جدی در راستای عملی شدن آن صورت نمی‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه اگر جامعه امروز به خودباوری نرسیده، باید اشکالات آن بررسی شود، خاطرنشان کرد: مصداق‌هایی که جامعه را به خودباوری می‌رساند باید مورد توجه جدی قرار گیرد و بدانیم که چرا جامعه خودباور نیست.
محمدی ادامه داد: امروز موانع بسیاری در تحقق رونق تولید وجود داشته و آموزش و پرورش می‌تواند در فرهنگ‌‌سازی و ایجاد خودباوری در جامعه نقش بسیار ویژه‌ای ایفا کند و امروز تکالیف مدارس نیز به تکالیف مهارت‌محور تغییر یافته است.
وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مشکلات رونق تولید، موانع تولید و نداشتن بازار و همچنین عملگرا نبودن دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: عدم ثبات در بازار و بی‌حجابی دو مساله مهمی هستند که جامعه امروز با آن درگیر هستند و نیاز به توجه جدی به این دو مساله از سوی شورای فرهنگ عمومی احساس می‌شود.
انتهای پیام

captcha