فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی، راه نفوذ دشمن در جنگ اقتصادی را سد می‌کند
کد خبر: 3804580
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی، راه نفوذ دشمن در جنگ اقتصادی را سد می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی و تلاش مضاعف برای حمایت از تولیدات داخلی و به موازات آن تلاش دستگاه‌های مربوطه در راستای افزایش رونق تولید می‌تواند راه نفوذ دشمن در جنگ اقتصادی علیه کشور را مسدود کند.

فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی، راه نفوذ دشمن در جنگ اقتصادی را سد‌ می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نام  امسال را به‌عنوان سال «رونق تولید» انتخاب فرموده‌اند، اظهار کرد: انتخاب این شعار براساس دیدی واقع‌بینانه، عمیق و ژرف‌نگر و با توجه به حل اساسی و بنیادی مشکلات اقتصادی کشور انجام شده است.
وی با بیان اینکه اگر از نخستین روزهای سال جدید نسبت به رونق تولید توجه جدی داشته باشیم، خواهیم توانست در کوتاه‌مدت شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری باشیم، تصریح کرد: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه نیز برای تحقق شعار سال نباید صرفاً نسبت به ارائه مقاله‌های صوری و برگزاری کنفرانس‌ها اکتفا کنند، بلکه باید برنامه‌های خود را به‌صورت عملیاتی در راستای رونق تولید در کشور انجام دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین داداش‌زاده با بیان اینکه فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی و تلاش مضاعف برای حمایت از تولیدات داخلی و به موازات آن تلاش دستگاه‌های مربوطه در راستای افزایش رونق تولید می‌تواند راه نفوذ دشمن در جنگ اقتصادی علیه کشور را مسدود کرده و به‌سوی شکست سوق دهد، بیان کرد: این امر مهم نیز با صرف فعل توانستن و عزم و اراده راسخ و جهادی قابل دست‌یابی خواهد بود.
وی یادآور شد: باید برای توسعه و رونق تولید در کشور نگاه ویژه‌ای نسبت به به صادرات داشته باشیم؛ چراکه حمایت از تولید در راستای صادرات بوده و می‌توانیم با افزایش صادرات، جان تازه‌ای را به کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی کشورمان بدمیم.
انتهای پیام

captcha