ارتش مانع تاثیرگذاری امپراطوری رسانه‌ای غرب بر کشور است
کد خبر: 3804772
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی:

ارتش مانع تاثیرگذاری امپراطوری رسانه‌ای غرب بر کشور است

گروه اجتماعی- فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی گفت: ارتش نمی‌گذارد که امپراطوری رسانه‌ای غرب، کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

ارتش مانع تاثیرگذاری امپراطوری رسانه‌ای غرب بر کشور استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرتیپ دوم ارسلان پرویز، فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی، امروز ۲۹ فروردین، در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: فرزندان ارتش همواره به ارزش‌های اسلامی چون استکبارستیزی و عدالت خواهی تاکید داشته است.

وی افزود: هرچند پیام جمهوری اسلامی برای کشورهای همسایه صلح و دوستی است اما در برابر دشمنان و معاندان همانند خاری در چشم و بنیانی مستحکم است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتش در حفاظت از مرزها همانند مشتی آهنین است، تصریح کرد: اندیشه خودکفایی در ارتش در سال ۵۸ با الهام از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و با دستور مستقیم امام خامنه‌ای شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ارتش نقش کلیدی خود را با اقتدار ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: مجموعه نیروهای ارتش به همراه ملت عیور ایران اسلامی اقدام ننگین و تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را محکوم می‌کند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه شیطان بزرگ با تحریم سپاه نهایت دشمنی را با ملت اسلامی نشان داد، تصریح کرد: براساس اصل ۱۵۹ قانون اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از متن ملت ایران و یکی از نیروهای پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش بوده، هست و خواهد بود.

پرویز با بیان اینکه ارتش نمی‌گذارد که امپراطوری رسانه‌ای غرب، کشور را تحت تاثیر قرار دهد، یادآور شد: دولت آمریکا صلاحیت ندارد که یک نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.

انتهای پیام

captcha