ادامه راه شهدا؛ در سایه ولایتمداری ارتش
کد خبر: 3804780
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

ادامه راه شهدا؛ در سایه ولایتمداری ارتش

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود، با بیان اینکه ارتش در سایه ولایتمداری همواره راه شهدا را ادامه می‌دهد گفت: ارتش آماده دفاع از ایران اسلامی در برابر دشمنان است.

ادامه راه شهدا؛ در سایه ولایتمداری ارتش

به گزارش ایکنا از سمنان، امیر سرتیپ علی رضا فخر آبادی، فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود صبح امروز 29 فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در میدان ولایت شاهرود با حضور استاندار سمنان با بیان اینکه  ارتش در سایه ولایتمداری همواره راه شهدا را ادامه می‌دهد اظهار کرد: ارتش در خدمت اسلام است و ارتشی‌های سرافراز، مانند صاعقه بر سر توطئه گران فرود خواهند آمد.

وی ادامه داد: ارتش در دوران انقلاب اسلامی، حوادثی چون کردستان، ترکمن صحرا و دوران دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشته که در این راستا ارتش با ایمان و ولایتمداری هر کجا که ورود کرده به پیروزی دست یافته است.

فخرآبادی با تاکید بر اینکه ارتش نه تنها در جنگ، بلکه در دوران سازندگی نیز ضمن بازسازی نیروهای خود و مناطق جنگی نقش مهمی داشت، یاداور شد: ارتش در سال رونق تولید با بهره‌گیری از جوانان در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه راه شهدا را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

 

 

captcha