بصیرت؛ ویژگی بارز ارتش توحیدی
کد خبر: 3804782
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تاکید کرد:

بصیرت؛ ویژگی بارز ارتش توحیدی

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ارتش توحیدی نه تنها در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستاد؛ بلکه چهل سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرد که حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد و این امر که پس از تروریست خواندن سپاه، فرمانده ارتش به دیدن فرمانده سپاه می‌رود، نشان از بصیرت این نیروهای مکتبی است.

بصیرت؛ ویژگی بارز ارتش توحیدیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۲۹ فروردین، در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیروهای مسلح در جهان از نظر ماهیت تفاوت زیادی دارند.
وی افزود: در کشورهای مختلف نیروهای مسلح برای حفظ طبقات خاص در جامعه و سرکوب ملت‌های خود به کار گرفته شده‌اند اما ارتش توحیدی و نیروهای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس عقیده راسخ خویش و در حمایت از مردم و مسئولین و در مبارزه با مستکبرین تلاش می‌کند.
عبادی به ارتش شاهنشاهی اشاره کرد و افزود: ارتش شاهنشاهی از سویی در مقابل مردم با کمال خشونت در راستای حفظ منافع گروهی خاص بوده و در به خاک و خون کشیدن مردم سلاحش تند و تیز بود که نمونه آن را در به خاک و خون کشیدن مردم در مسجد گوهرشاد دیدیم.
وی با بیان اینکه از آن طرف در مقابل بیگانه تا بوی جنگ به مشام ارتش شاهنشاهی رسید پا به فرار گذاشتند، تصریح کرد: ارتش توحیدی نه تنها در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستاد؛ بلکه چهل سال در مقابل دشمن ایستاد که حتی یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار نگرفت.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه امروز آثار تفکر صیاد شیرازی همه ارتش را فراگرفته است، افزود: ارتش دارای بصیرت است و این امر که پس از تروریست خواندن سپاه، فرمانده ارتش به دیدن فرمانده سپاه می‌رود نشان از بصیرت این نیروهای مکتبی است.
عبادی با بیان اینکه امروز مردم ایران در اوج تبلیغات بیگانه در فضای مجازی برای کم رنگ کردن ارزش‌ها هوشیار هستند، اظهار کرد: امروز مردم ما به این نیروهای مسلح افتخار می‌کنند و ارتش و نیروی انتظامی نیز به مردم افتخار می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه 40 سال است که مردم در روزهای سخت نیروهای مسلح خود را تنها نگذاشتند، یادآور شد: قبل از فرمان امام خامنه‌ای نیروهای ارتش و سپاه به کمک مردم در زمان سیل حضور داشتند و این نیروهای مسلح مکتبی برای این مردم خوب کم نگذاشتند.
انتهای پیام

captcha