ولایت فقیه، محور انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3804788
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

ولایت فقیه، محور انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح کشورمان در هیچ کشور دیگری قابل مشاهده دیگر نیست، گفت: امروز فرقی بین سپاه و ارتش نیست و گویی همه یک هدف دارند و محور انسجام آن‌ها ولی فقیه است.

ولایت فقیه، محور انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

به گزارش ایکنا از قزوین، مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین به‌مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور مسئولان استان، نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم صبح امروز در جلوی لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در این مراسم با بیان اینکه نیروهای مسلح نظام دینی و اسلامی با نیروهای مسلح دیگر کشورهای جهان تفاوت‌هایی دارد، اظهار کرد: این تفاوت‌ها به دلیل شاخص‌های بارزی مکتبی و ولایی است که در این نیروها مورد توجه است.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح نظام دینی مدافع دین خدا و حامی مستضعفان جهان هستند و خداوند هم از آن‌ها حمایت می‌کند، تصریح کرد: امروز این ویژگی را می‌توان در نیروهای مسلح و نظامی جمهوری اسلامی مشاهده کرد چرا که همواره در مسیر دفاع از مظلومان و مستضفعان جهان آماده‌ایم.
این مسئول با اشاره به اینکه انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح کشورمان در هیچ کشور دیگری قابل مشاهده دیگر نیست، گفت: امروز فرقی بین سپاه و ارتش نیست و گویی همه یک هدف دارند و محور انسجام آن‌ها ولی فقیه است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: از دیگر شاخصه‌های نیروهای مسلح در نظام دینی می‌توان به این نکته اشاره کرد که رسالت آن‌ها فقط بر جنبه نظامی تمرکز ندارد بلکه آن‌ها رسالت فرهنگی نیز دارند.
وی با تقدیر از عملکرد ستودنی سپاه و ارتش در امداد به سیل‌زدگان کشورمان تأکید کرد: حمایت از تمام مستضعغان و یاری آن‌ها را می‌توان در همین سیل اخیر مشاهده کرد چراکه اگر سپاه و ارتش نبود کشور را سیل می‌برد و معلوم نبود چه بر سر مردم می‌آمد.
آیت الله عابدینی در پایان یادآور شد: خداوند در قرآن کریم وعده داده همواره نیروهای مسلح نظام دینی مورد حمایت خداوند خواهند بود و بی‌شک سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج کشورمان نیز در حمایت خداوند خواهند بود.
به گزارش ایکنا، در ادامه این مراسم نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه رفته و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام

captcha