اعزام 40 خادم‌الشهدا یزدی به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3804839
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

اعزام 40 خادم‌الشهدا یزدی به مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی- مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد از اعزام 40 نفر خادم‌الشهدا از یزد به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

اعزام تاکنون 40 خادم الشهدا از یزد به مناطق سیل‌زده کشورسرهنگ منصور زارع، مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اقدامات معاونت اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه الغدیر در مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان اظهار کرد: برابر دستور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستور فرماند سپاه الغدیر مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری یزد تیم های امدادی و خدماتی مختلفی به مناطق سیل‌زده اعزام کرده است.
وی ساماندهی خادمان شهدا برای اعزام به مناطق سیل را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه یزد است افزود: مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر خادمان شهدا را تحت عنوان کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی و نیروی انسانی ساماندهی و با ابلاغ یک سری مأموریت‌های مشخص به مناطق سیل زده خوزستان اعزام کرده است.
مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد در ادامه اعزام نیروی انسانی به استان لرستان و جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی را اولویت اول برای کمک به سیل زدگان دانست و گفت: با توجه به این‌که سپاه یزد به عنوان معین شهرستان هویزه تعیین شده، فعالیت‌های پشتیانی و مهندسی سپاه الغدیر در خوزستان نیز در حال اجرا است.
سرهنگ زارع اعزام گروه 40 نفره از خادمان شهدا، پشتیبانی موکب‌های مستقر شده برای تأمین مواد غذایی لازم سیل زدگان و تدوین برنامه‌های فرهنگی متنوع در مقرهایی که محل اسکان سیل زدگان هستند را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار مرکز اردویی سپاه الغدیر در خوزستان دانست و بیان کرد: کمیته خادمان شهدا از اقشار مختلف با تخصص متنوع تشکیل شده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان و خوزستان هستند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اردوگاه راهیان نور شهید عاصی‌زاده استان یزد که ظرفیت مناسبی برای اسکان سیل زدگان خوزستانی دچار آبگرفتگی شده است، تصریح کرد: اعزام سری جدید خادم الشهدا برای لایه روبی و آماده‌سازی مجدد اردگاه شهید عاصی‌زاده به منظور اسکان سیل‌‌زدگان، یکی دیگر از اقدامات انجام شده مرکز اردویی سپاه یزد در خوزستان است.
مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته پشتیبانی این مرکز در مناطق سیل‌زده، ادامه داد: پخت و توزیع روزانه هشت هزار قرص نان از جلمه اقدامات کمیته پشتیبانی مرکز اردویی سپاه یزد در هویزه است.
وی اجرای مسابقات، پخش فیلم و اجرایی برنام های متنوع فرهنگی را از جمله اقدامات کمیته فرهنگی مرکز اردویی سپاه الغدیر در هویزه دانست و بیان کرد: تمام کسانی که تحت عنوان خادمان شهدا در مرکز اردویی سپاه یزد فعالیت دارند، خادمان ملت بوده و بدون هیچ محدودیتی همیشه آماده یاری رساندن به نیازمندان در تمام نقاط کشور فارغ از هر موضوعی هستند.
سرهنگ زارع مرکز اردویی سپاه الغدیر یزد هیچ محدودیتی برای مانده در مناطق سیل‌زده خوزستان ندارد تأکید کرد: تا زمانی که احساس شود مردم سیل‌زده خوزستان و لرستان به کمک خادمان شهدای سپاه یزد نیاز دارند در کنار آنها خواهیم بود.
وی با بیان این‌که در حال حاضر مأموریتی شش ماهه برای سپاه الغدیر در شهرستان هویزه تعیین شده است گفت: نیروهای جهادی مرکز اردویی سپاه یزد تا مأموریت ابلاغ شده در منطقه مستقر و در صورت نیاز به تمدید آمادگی ادامه ارائه خدمت دارند.

انتهای پیام

captcha