متولیان مساجد زمینه را برای جذب جوانان فراهم کنند
کد خبر: 3804846
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

متولیان مساجد زمینه را برای جذب جوانان فراهم کنند

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: متولیان مساجد باید با برنامه‌ریزی لازم زمینه را برای جذب نوجوانان و جوانان فراهم کنند.

البه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز در دومین جلسه کمیته رسیدگی به امور مساجد استان در سال جاری با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت امام عصر (عج) بر لزوم برگزاری با شکوه جشن‌های نیمه شعبان توسط تشکل‌های دینی تاکید کرد و گفت: در این برنامه‌ها باید به جایگاه مساجد اهتمام جدی داشت.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان افزود: باید از ظرفیت‌های عظیم نهفته در این ماه در جهت جذب اقشار مختلف به مساجد بهره برد.
حسینی کوهستانی به نقش ائمه جماعات، خادمان و هیات امناء مسجد در رونق مساجد اشاره کرد و گفت: متولیان مساجد باید با برنامه ریزی لازم زمینه را برای جذب نوجوانان و جوانان فراهم کنند.
یادآور می‌شود در این جلسه که حجج اسلام کارگر معاون فرهنگی، دهقان باغی کارشناس حراست اداره کل تبلیغات اسلامی استان، زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان، شمس رئیس حوزه‌های علمیه استان، رحمانی رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه و گرجی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد، در خصوص امور مساجد، حضور ائمه جماعات در مساجد، خادمان، برنامه‌های مبارک رمضان و.. بحث و تبادل‌نظر و تصمیماتی اتخاذ شد.
 

انتهای پیام

captcha