برگزاری مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در البرز
کد خبر: 3804849
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

برگزاری مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در البرز

گروه فرهنگی- مرحله مقدماتی و استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در روزهای 28 و 29 فروردین ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

برگزاری مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در البرز

هدا اصل روستا، دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز گفت: در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات 20 تیم از دانشگاه‌های استان و 12 تیم از دانشگاه فرهنگیان حضور داشتند.
وی افزود: در نخستین مسابقات مرحله استانی دانشگاه‌های استان، تیم‌های «شهید متوسلیان» از دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید، «نوفن» از مرکز علمی کاربردی کارخانه قند، «بی امضاء» از دانشگاه پیام نور استان البرز، «هشت منهای چهار» از پیام نور استان البرز، «مقراظ» از دانشگاه خوارزمی و «لوتوس» از علمی کاربردی جهاددانشگاهی، «دیان» و «آفاق» و «بامداد» از دانشگاه فرهنگیان و تیم «نورا» از دانشگاه علمی کاربردی زرماکارون به عنوان تیمهای برگزیده معرفی شدند.
اصل روستا گفت: این مسابقات فرصتی است تا دانشجویان ضمن محک زدن توانایی‌های علمی و مهارتی خود مطالب جدیدی را بیاموزند؛ درواقع هدف نهایی یادگیری و کسب مهارت است و برد و باخت اهمیت چندانی ندارد و بردن یک مناظره فقط فرصتی جدید برای یادگیری و محک بیشتر است.
وی در پایان گفت: مرحله دوم این مسابقات در روز 4 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و در روزهای 9 و 11 و 14 اردیبهشت ماه به ترتیب مرحله سوم و نیمه نهایی و فینال در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و حضور در این مسابقات می‌توانند با شماره 34505151 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha