جانباز شهید حسین آملی چهره پراقتدار سرباز نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرد
کد خبر: 3804870
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱

جانباز شهید حسین آملی چهره پراقتدار سرباز نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرد

گروه اجتماعی- استاندار مازندران به مناسبت شهادت جانباز «آملی» گفت: جانباز شهید سرافراز حاج سید حسین آملی با وجود قطع دو پا و نخاع گردن ۳۵ سال در کسوت عزتمند جانبازی از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کرد و چهره پراقتدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کرد.

جانباز شهید حسین آملی چهره پراقتدار سرباز نظام جمهوری اسلامی را حفظ کردبه گزارش ایکنا از مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، در پی شهادت جانباز سرافراز حاج «سید حسین آملی» این ضایعه را تبریک و تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است: خبر شهادت حاج «سید حسین آملی» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس که پس از سال‌ها استقامت و تحمل مشقت در مسیر پرافتخار جانبازی به برادر و همرزمان شهیدش پیوست، بار دیگر فضای استان را به عطر شهادت آکنده کرد.
 
جانباز سرافراز و ۷۰ درصد دفاع مقدس، حاج سید حسین آملی برادر شهید والامقام  سید مهدی آملی که با قطع دو پا و نخاع گردن ۳۵ سال در کسوت عزتمند جانبازی از آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت کرد و علی‌رغم تحمل سال‌ها مرارتِ در بستر، چهره پراقتدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کرد.
این شهید از نسل دلیرمردان سلحشوری است که از آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت هیچ‌گاه کوتاه نیامد تا سرانجام در سنگر پاسداری از ارزش‌ها با پایمردی و مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
اینجانب شهادت جانباز گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس، حاج سید حسین آملی را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آن شهید والامقام به‌ویژه همسر گران‌قدر شهید آملی که نقش بزرگی را در سال‌های همرزمی آن عزیز در سنگر زندگی ایفا کرد به مردم شهیدپرور استان مازندران خاصه مردم شهرستان ساری تبریک و تسلیت می‌گویم و از آستان خداوند سبحان برای آن شهید راه حق، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
 
انتهای پیام
captcha