لزوم کمک‌رسانی نهادهای حوزوی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3804882
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

لزوم کمک‌رسانی نهادهای حوزوی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم گفت: حوزه‌های علمیه و نهادهای حوزوی می‌توانند کمک‌رسان مجموعه‌های فکری در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

لزوم کمک‌رسانی نهادهای حوزوی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم، امشب 29فروردین‌ماه در نشست علمی ـ تخصصی اساتید قرآنی با موضوع نقش جامعه قرآنی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت مساجد که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، بیان کرد: مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در تحقق برنامه‌های فرهنگی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد، فعالیت‌های قرآنی است که در مساجد انجام می‌شود.

روحانی با اشاره به این‌که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حاصل سال‌ها تجربه، تعمق و کار فراوان مقام معظم رهبری است، افزود: بیانیه گام دوم بسیار مهم و تعیین‌کننده است و مقام معظم رهبری با استفاده از روح ناب قرآن و کلام معصومین این بیانیه را به ما ارائه دادند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان قم بیان کرد: حوزه‌های علمیه و نهادهای حوزوی از جمله جامعه‌المصطفی که زمینه‌های قرآنی دارند می‌توانند کمک‌رسان مجموعه‌های فکری در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

وی گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی مساجد باید تحت یک سند جامع انجام شود و اگر قرار است فعالیت‌های قرآنی در مساجد انجام شود در این مسیر حرکت کنیم.

روحانی اظهار کرد: پس از چند سال باید به شکلی فعالیت‌های قرآنی را پیش ببریم که در تحقق آن گام‌های بلندی را برداشته باشیم.

انتهای پیام

 

captcha