اجتماع بزرگ «منتظران ظهور» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3804950
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

اجتماع بزرگ «منتظران ظهور» در البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از اجتماع بزرگ منتظران ظهور حضرت مهدی موعود(عج) در آستان مقدس امامزادگان محمد(ع) و سکینه خاتون(س) در سالروز ولادت با سعادت این امام بزرگوار خبرداد.

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مقصود از انتظار فرج حفظ آمادگی و اصلاح فردی و اجتماعی و همچنین زمینه سازی برای ظهور آخرین منجی عالم بشریت است.
وی با اشاره به برگزاری این اجتماع بزرگ منتظران ظهور حضرت مهدی(عج)، افزود: منتظران امام عصر(عج) ساعت 14 روز یکشنبه، یکم اردیبهشت در مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در 45 متری گلشهر تجمع کرده به سمت امامزاده محمد(ع) و سکینه خاتون(س) از مسیر بلوار هوشیار حرکت می‌کنند.
این مسئول بیان کرد: منتظران حضرت مهدی موعو(عج) با تجمع در صحن مقدس این امامزادگان از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» بهره خواهند برد.
صالحی یادآور شد: این مراسم با همکاری بنیاد مهدویت، سپاه، بسیج ، شهرداری کرج و هیئات مذهبی استان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف البرز در ادامه برگزاری نمایشگاه تخصصی مهدویت با حضور کارشناسان مهدویت از بنیاد مهدویت قم، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، اهدای جوایزی به 12 نفر از دارندگان نام «مهدی»، اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتبی منتظران مهدی و برگزاری ایستگاه جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان را از دیگر برنامه‌های امامزادگان البرز در نیمه شعبان عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: خدمتگزاری امام زمان(عج) یعنی اینکه ببینیم خواسته مولایمان چیست و چه کاری می خواهد انجام دهد تا ما پیش قدم شویم.
این مسئول تصریح کرد: مهم‌ترین نقشی که انتظار بر فرد منتظر دارد صلابت او در درستکاری است زیرا کسی که در انتظار ظهور مصلح به سر می‌برد باید خود صالح باشد.
انتهای پیام

captcha