هزینه‌ سفرهای خارجی مسئولان صرف سیل‌زدگان شود
کد خبر: 3804951
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

هزینه‌ سفرهای خارجی مسئولان صرف سیل‌زدگان شود

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که هزینه‌های دولت باید کم شده و سفرهای خارجی مسئولان نیز باید کم شود، اظهار کرد: چه ضرورتی دارد گروهی راه بیفتد با زن و بچه به سفر خارجی بروند. این هزینه‌ها باید کم شده و برای جبران خسارت سیل استفاده شود.

نمازبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهرستان برگزار شد، ضمن دعوت همگان به پرهیزکاری و تقوای الهی اظهارکرد: سالروز ولادت منجی عالم بشریت روز امید و عبادت است.
وی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ثواب شب نیمه شعبان، تصریح کرد از برکات و احیای شب نیمه شعبان غافل نباشیم.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که ظهور امام زمان(عج) زمینه‌ساز مبارزات جهانی برای عدالت و امید به زندگی در جهان است افزود: فرهنگ انتظار، فرهنگ عبادت و امید بوده و انسان‌ساز و تربیت‌کننده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که روز نیمه شعبان با عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: مجاهدت و ایثارگری نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات و مجاهدت‌های خاموش این عزیزان برای برقراری امنیت است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد سربازان گمنام امام زمان(عج) را مظهر اقتدار نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) چشمان بینای انقلاب اسلامی و حافظان امنیت در کشور هستند و اقداماتی که در زمینه امنیت کشور رخ می‌دهد بخش مهمی از آن مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات است که نمونه آن دستگیری ریگی است.
میرعمادی با ذکر این مطلب که خدمات وزارت اطلاعات در حوزه امنیت و مبارزه با قاچاق و موادمخدر و ضربه زدن به باندهای فساد و معاندین نظام بسیار برجسته است و جای تقدیر و تشکر دارد، خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی ما باعث افتخار مظهر ایران اسلامی هستند و اشراف اطلاعاتی نیروهای ما در دنیا زبانزد است.
وی به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: عملکرد چهل ساله سپاه یک مشخصه دارد و آن این است که این عملکرد موجب خشم و عصبانیت دشمن و موجب امید شادی و عطوفت برای مردم ایران اسلامی است.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که مردم از سپاه راضی هستند اما آمریکا دشمن آن بوده و انتظار نیز همین است، اضافه کرد: سپاه نقشه‌های آمریکا را در منطقه خنثی کرده است که نمونه آن نابودی سپاه داعش و القاعده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که سپاه در جهت توسعه کشور و تحریم‌زدایی اقدامات بزرگی انجام داده است، افزود: امروز سپاه برای استکبار جهانی یک تهدید بوده اما برای ملت ایران یک خدمتگزار است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد به سالروز شهادت شهید قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش اشاره کرد و افزود: امروز ارتش امتحان خود را پس داده و به‌عنوان یک نهاد مردمی و انقلابی تجهیزاتش برای کمک به ملت است.
این مفسر قرآن‌کریم با ذکر این مطلب که در جریان سیل اخیر ارتش از اولین گروه‌های کمک رسانی به مردم بود، یادآور شد: امروز نیروهای امنیتی و نظامی ما مظهر اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی هستند این در حالی‌است که قدرتمندی و موفقیت انقلاب در کنار هم قرار گرفتن نیروهای مردمی، جهادی و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
وی در ادامه بر لزوم افزایش توجه به مشکلات سیل‌زدگان اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری راه جبران خسارت‌ها را به دولت نشان دادند و اگر از این راه‌ها بهره گرفته شود می‌توان خسارت‌ها را جبران کرد.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که هزینه‌های دولت باید کم شده و سفرهای خارجی مسئولان نیز باید کم شود، عنوان کرد: چه ضرورتی دارد گروهی راه بیفتد با زن و بچه و به سفر خارجی بروند، این هزینه‌ها باید کم شده و برای جبران خسارت سیل استفاده شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان به دیگر منابع جبران خسارات ناشی از سیل اخیر لرستان اشاره و تأکید کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی و نیکوکاران نیز برای جبران خسارت سیل به خوبی استفاده شود و در همه حال رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد.

انتهای پیام

captcha