مسئولان مانع قاچاق کالا شوند
کد خبر: 3804977
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶

مسئولان مانع قاچاق کالا شوند

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زنجان به افزایش نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: مسئولان باید از قاچاق کالا جلوگیری کنند.

مسئولان مانع قاچاق کالا شوندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: سربازان گمنام چشمان بیدار کشور هستند و بسیاری از توطئه‌های دشمنان را در سکوت خنثی می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه با اشاره به توطئه‌های دشمنان و لزوم بصیرت‌افزایی تصریح کرد: وظیفه کنونی ما شناخت دشمنان و دوستان و اطلاع از نقشه دشمنان و عدم غفلت از دشمنان است.
امام جمعه زنجان با اشاره به در پیش بودن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: این نیروها همواره در صف نخست خدمت قرار دارند و همین موضوع موجب خشم آمریکا از این نیروها شده تا این گروه همیشه خادم مردم، توسط دشمنان در لیست تروریست‌ها قرار گیرد.
خاتمی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی، بیان کرد: این کشورها از هر طریقی برای از بین بردن این انقلاب تلاش کردند که در وهله نخست توجه خداوند و دیگری هدایت‌های مقام معظم رهبری، مانع از تحقق این هدف شد.
خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه با اشاره به شعار سال، بیان کرد: تحقق این شعار وظیفه همگانی است که همه باید دست به دست هم داده و ضمن رونق تولید، مانع قاچاق به کشور شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، به افزایش کیفیت و وجود رابطه منطقی بین کالا و قیمت‌ها اشاره کرد و افزود: باید نظارت‌ها بر بازار نیز ادامه داشته و افزایش یابد.
انتهای پیام

captcha