جشن نیمه شعبان در امامزادگان شاخص استان کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3805003
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۷
حدادی:

جشن نیمه شعبان در امامزادگان شاخص استان کرمان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه جشن نیمه شعبان در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص کرمان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا حدادی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف کرمان، ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت مهدی(عج) در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان گفت: ویژه‌برنامه جشن نیمه شعبان در آستان ۴۰ امامزاده و بقعه شاخص استان کرمان برگزار می‌شود.
وی با تشریح برنامه‌های اجرایی این عید خجسته افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، محفل انس با قرآن، مراسم استغاثه و دعای ندبه، قرائت زیارت آل‌یاسین و برپایی حلقه‌های معرفت برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری در جشن‌های نیمه شعبان در امامزاده‌های شاخص استان کرمان است که در قالب این برنامه‌ها در برخی از اماکن متبرکه شاخص استان کرمان آئین احیای شب نیمه شعبان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام حدادی بیان کرد: ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف مهدوی‌، تعظیم شعائر اهل‌ بیت(ع) و تبیین و گسترش فرهنگ صحیح انتظار و نشر معارف مهدوی از مهم‌ترین اهداف این ویژه‌برنامه است.
وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه‌های جشن عید نیمه شعبان مراسم احیای مهدوی در شب نیمه شعبان در برخی از اماکن متبرکه شاخص برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha