برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان با حضور رئیس‌جمهور
کد خبر: 3805041
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان با حضور رئیس‌جمهور

گروه اجتماعی ــ نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان امروز، ۳۱ فروردین با حضور رئیس‌جمهور در خرم‎آباد تشکیل شد.

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان با حضور رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، دقایقی قبل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان به ریاست حسن روحانی، رئیس جمهور و با حضور سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در سالن جلسات فرودگاه خرم‌‏آباد آغاز شد.
بنا بر این گزارش، رئیس جمهور صبح امروز شنبه، 31 فروردین وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و در بدو ورود مورد استقبال آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، سید‌موسی خادمی، استاندار لرستان قرار گرفت و بلافاصله با شرکت در ستاد مدیریت بحران استان لرستان در جریان وضعیت مناطق سیل‌زده و نیز نحوه امدادرسانی قرار گرفت و بعد از آن با بالگرد به مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر می‌رود.
وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، اطلاعات و جهاد کشاورزی رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

تلفات جانی در سیل پلدختر نداشتیم

سید موسی خادمی، استاندار لرستان در این جلسه، اظهارکرد: تشکر می‎کنم از عنایات قبلی ریاست جمهور که در تمام زمان این حوادث به‎طور مستمر پیگیر وضعیت بودند و همواره دستورات لازم را برای رسیدگی به وضع مردم به‎ویژه نجات آنها مورد تاکید قرار می‎دادند.
وی اضافه کرد: همچنین از ایشان برای اعزام نمایندگان ویژه به استان، معاونین رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، معاون اقتصادی، وزیر بهداشت و درمان، وزیر ارتباط ات و فناوری، وزیر راه و شهرسازی، وزیرآموزش و پروش، جهاد کشاورزی و ... که در این چند روز همه آن‌چه را که در توان داشتند به دستور رئیس جمهور برای لرستان به کار گرفتند و به ما در مدیریت بحران کمک کردند، تشکر می‎کنم.
خادمی گفت: از نمایندگان مجلس و کسانی‎که برای ابراز همدردی به استان لرستان تشریف آوردند، تشکر می‎کنم.
وی بیان کرد: از حضور نماینده ولی‎فقیه در لرستان و برخی نمایندگان مجلس در این جلسه تشکر می‎کنم.
استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به این‌که حجم سیل در پلدختر زیاد بود خوشبختانه هیچ‎گونه تلفات جانی نداشتیم.

لازم به ذکر است که چندی پیش دکتر روحانی به‌صورت تلفنی و در گفت‌وگو با خادمی، استاندار لرستان در جریان امدادرسانی‌ها و آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده استان نیز قرار گرفت.

نکته مهم در سفر روحانی به لرستان عدم دعوت از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف برای پوشش میدانی اخبار حضور در مناطق سیل‌زده بوده که گلایه اصحاب رسانه را به همراه داشته است.

یادآور می‌شود، سیل فروردین‌ماه امسال چهار هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت وارد کرده است.

انتهای پیام

captcha