خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است
کد خبر: 3805043
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است

گروه سیاسی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه دانست و بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا یک توفیق الهی است که امیدواریم خادمان خوبی برای مردم شهید پرور استان باشیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کردستان روز گذشته، 30 فروردین ماه به مناسبت روز ارتش و روز جوان با خانواده شهدای روستاهای سیاحومه، آلوت، سوسول، کانی سیب، زرواو، زلی شهرستان‌های بانه و قهرآباد سقزو با چند تن از خانواده شهدای این دو شهر دیدار کردند و از نزدیک به بررسی مشکلات آنان پرداختند.
رضا نجفی، در این دیدار ضمن گرامیداشت روز ارتش و رو جوان اظهار کرد: تجلیل از خانواده‌های شهدا باید مورد توجه ویژه وعنایت تمامی مسئولان و مردم باشد و ما به عنوان خدمتگزاران به مردم باید در دیدار از این خانواده‌ها پیش قدم باشیم.
وی با اشاره به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است، افزود: هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می‌کنیم که خادمان خوبی برای این عزیزان باشیم.
نجفی خانواده‌های معظم شهدا را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه دانست و بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا توفیق الهی است که امیدواریم خادمان خوبی برای مردم شهیدپرور استان باشیم.
وی در دیدار با خانواده شهدای سپاه روستاهای بانه با محکوم کردم اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسدان انقلاب اسلامی بیان کرد: این سپاه بود که توانست در برابر داعش ایستادگی کند و این جنایتکاران را که دست پرورده امریکا بودند، را شکست دهد.
مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان بیان کرد: با این اقدام سخیف ترامپ، محبوبیت و اقتدار نیروی مردمی سپاه بیشتر از هرزمان دیگری خواهد شد.
گفتنی است؛ مدییرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در ادامه این دیدار به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده آنان پرداخت و مطابق با دستورالعمل جاری دستور به پیگیری تا حصول نتیجه را برای بررسی این مشکلات صادر کردند.
انتهای پیام

captcha