دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در لرستان فراهم کند
کد خبر: 3805048
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در لرستان فراهم کند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان به وجود ظرفیت‌های فراوان در استان اشاره کرد و افزود: دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم کند.

دولت زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کندبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز شنبه، ۳۱ فروردین در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان که به ریاست رئیس جمهور در فرودگاه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: از دغدغه‌های اصلی مردم لرستان ایجاد اشتغال است‌.
وی با ذکر این مطلب که ما انتطار نداریم که دولت در این شرایط کشور برای ما کارخانه‌ای ایجاد کند، تصریح کرد: ولی انتطار ما از دولت این است که دولت زمینه مشارکت مردم در ایجاد فرصت شغلی را فراهم کند.
آیت‌الله میرعمادی به وجود ظرفیت‌های فراوان لرستان اشاره کرد و افزود: لرستان ظرفیت‌های فراوانی دارد از خود مردم خوب و با صداقت که وفادار به نظام و انقلاب هستند تا دشت‌های وسیع کشاورزی و را‌ه‌های ارتباطی، آب و هوای مطلوب، معادن و گردشگری فرصت‌های شغلی در لرستان هستند‌.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دولت در زمینه جذب و هدایت سرمایه‌گذاری، زمینه حضور سرمایه‌گذاران را فراهم کند، تصریح کرد: شاخصه‌های توسعه استان در مقایسه با سایر استان‌ها وضعیت مناسبی ندارد و انتظار این است که شاخصه‌های استان به حد میانگین کشوری برسد.

انتهای پیام

captcha