احیای شب نیمه شعبان در نقاط مختلف تهران
کد خبر: 3805083
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

احیای شب نیمه شعبان در نقاط مختلف تهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم احيای شب نيمه شعبان با حضور منتظران ظهور امشب، 31 فروردین‌ماه در نقاط مختلف تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مراسم احيای شب نيمه شعبان با حضور منتظران ظهور امشب، 31 فروردین‌ماه از ساعت 11:45 تا 3:20 بامداد در هیئت اسلامیه برگزار می‌شود.
این مراسم با قرائت سوره مبارکه یس به نیت سلامتى حضرت صاحب‌الزمان(عج)، قرائت دعای توسل و ادعیه شب نیمه شعبان با نوای صدقی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شجاعى، قرائت دعای کمیل و زیارت سید‌الشهدا(ع) توسط حجت‌الاسلام كرباسچى و آقایان وطنی و نوابى همراه است.
آقايان و بانوان جهت شرکت در این مراسم می‌توانند به هیئت اسلامیه واقع در خیابان شريعتی، يخچال، كی‌نژاد، اسلاميه غربی - بن‌بست اسلاميه مراجعه کنند.
احیای شب نیمه شعبان در مسجد حضرت امير(ع)
مراسم احیای شب نیمه شعبان امشب، 31 فروردین‌ماه از ساعت 23 تا یک بامداد با قرائت دعای کمیل با نوای مصطفی سماواتی، سخنرانی و احیا توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی تهرانی و مدیحه‌سرایی توسط محمود کریمی در مسجد حضرت امير(ع) واقع در خیابان کارگرشمالی، مقابل پمپ بنزين برگزار می‌شود.
همچنین قرائت زیارت آل‌یاسین با نوای حسین ارضی، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و مدیحه‌سرایی حسن خلج از دیگر برنامه‌های این مسجد در روز یکشنبه، اول اردیبهشت‌ماه همزمان با ولادت امام زمان(عج) از ساعت 11 تا ۱۳ است.
حسینیه حاج همت؛ میزبان مراسم احیای نیمه‌شعبان
مراسم احیای شب نیمه‌شعبان همراه با استغاثه دسته جمعی برای پایان آلام زمین، 31 فروردین‌ماه از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۳:۳۰ بامداد با حضور صابر خراسانی، سخنرانی محمد شجاعی و نوای محمد کمیل در حسینیه حاج همت برگزار می‌شود.
حسینیه حاج همت در میدان شهدا، روبروی ایستگاه مترو(نبش خیابان شهید ناطقی) واقع است.
احیای نیمه شعبان در جلسه عزاداران مکتب امام هادی(ع)
مراسم احیای شب نیمه شعبان و استغاثه و توسل به حضرت هادی(ع) برای فرج حضرت ولی‌عصر(عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام مجتبی اسکندری و مدیحه‌سرایی حسن بهاری، حسن جمالی و حسین طالبیان همراه با قرائت زیارت عاشورا و زیارت آل یاسین ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند امشب از ساعت 23:30 به جلسه عزاداران مکتب امام هادی(ع) به نشانی خیابان وکیل‌آباد، هاشمیه 10، پلاک 36 مراجعه کنند.
شیرین نوشیروان
انتهای پیام
captcha