پنجمین همایش داروسازی نظامی و شرایط اضطراری برگزار می‌شود
کد خبر: 3805160
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

پنجمین همایش داروسازی نظامی و شرایط اضطراری برگزار می‌شود

گروه سلامت ــ دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله پنجمین همایش داروسازی نظامی و شرایط اضطراری را برپا می‌کند.

پنجمین همایش داروسازی نظامی و شرایط اضطراری برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، پنجمین همایش داروسازی نظامی و شرایط اضطراری و با همکاری سازمان غذا و دارو، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان پدافند غیرعامل، سازمان مدیریت بحران و حوزه‌های مختلف نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود.
این همایش قرار است در راستای تقویت تاب‌آوری در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط اضطرار با توجه به بروز سیلاب‌های گسترده در سطح کشور، بررسی میزان آمادگی نظام دارویی کشور و نحوه ارائه خدمات دارویی به آسیب دیدگان ناشی از سیل مورد بررسی قرار گیرد.
شناخت دارو‌ها و تجهیزات پزشکی راهبردی در نیرو‌های مسلح، صنعت داروسازی دفاعی و اهمیت آن در حفظ و ارتقای توان دفاعی، مخاطرات و آسیب پذیری‌های حوزه دارو و تجهیزات پزشکی، چالش‌ها و راهکار‌های تامین و توزیع و مصرف بهینه دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط اضطراری، تجارب ارائه خدمات دارویی در دوران دفاع مقدس و تدابیر پدافند غیرعامل در صنایع دارویی کشور از جمله محور‌های پنجمین همایش داروسازی نظامی است.
این همایش روز شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه به در سالن صدرای دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند از طریق سایت همایش به آدرس www.pharmacy.bmsu.ac.ir و یا با دبیرخانه همایش با شماره تلفن ۸۲۴۸۳۳۸۵-۸۲۴۸۳۳۸۹ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
captcha