اعزام ۶۶۷ مبلغ به سمنان
کد خبر: 3805297
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

اعزام ۶۶۷ مبلغ به سمنان

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام ۶۶۷ مبلغ به این استان طی ماه شعبان خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۲۰ مبلغ بومی و ۴۷ نفر اعزامی از حوزه علمیه قم هستند.

به گزارش ایکنا از سمنان، حجتالاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان شب گذشته 31 فروردین در جمع خبرنگاران در شاهرود با بیان اینکه ۶۶۷ مبلغ در ایام شعبانیه به مناطق مختلف استان اعزام شدند، اظهار کرد: این مبلغان در مساجد، مهدیهها، زینبیهها، بقاع متبرکه و هیئات مذهبی هشت شهرستان برنامههای تبلیغی خود را اجرا میکنند.
وی ادامه داد: 47 مبلغ نیز طی ایام شعبانیه از حوزه علمیه قم و مشهد به استان اعزام شدند، که از این تعداد ۳۵ مبلغ مرد و ۱۲ مبلغ زن بودند.
حجتالاسلام شکری با اشاره به اینکه ۶۲۰ مبلغ بومی طی ایام شعبانیه به استان سمنان اعزام شدهاند، اذعان کرد: از این تعداد ۳۲۷ مبلغ مرد و ۱۱۵ مبلغ زن وظیفه برگزاری برنامههای تبلیغی در ماه شعبان را بر عهده داشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ویژگیهای جامعه منتظر، انتظار و فرهنگ آن، ضرورت آمادهسازی جامعه برای انتظار، احکام شعبانیه، مناجات شعبانیه، شعار سال، گام دوم انقلاب، وحدت بین مسلمانان، کمک به مناطق سیل زده، استفاده از احکام و روایات اسلامی، تلاوت قرآن و… از مهمترین موضوعاتی که به مبلغان اعزامی در ایام شعبانیه توصیه شده است.
به گفته وی؛ ۴۳ خطیب ویژه نیز برای ارتقای سطح کیفی برنامههای ایام شعبانیه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی به نقاط مختلف استان سمنان اعزام شدند،که در برنامههای شعبانیه همچنین از ظرفیت ۱۳۵ مبلغ مستقر و طرح هجرت بهرهگیری شد.
انتهای پیام

captcha