توزیع ۱۵۰ هزارپرس غذا توسط موکب طلاب در مسیرحرم تا جمکران 
کد خبر: 3805347
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

توزیع ۱۵۰ هزارپرس غذا توسط موکب طلاب در مسیرحرم تا جمکران 

گروه اجتماعی ــ  مدیر اجرایی موکب‌های خدمت٬رسانی هیئت حجت ابن الحسن(عج) از توزیع ۱۵۰ هزار غذا در این موکب با حضور طلاب خبرداد.

توزیع ۱۵۰ هزارپرس غذا توسط موکب طلاب در مسیرحرم تا جمکران به گزارش ایکنا از قم، عبدالله ملک احمدی اول اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طلاب و روحانیون جهادی همیشه و در همه سنگرهای اعتقادی و خدمت رسانی و فرهنگی و اجتماعی در صف اول حضور دارند و در برنامه های ترویجی نیز این حضور دو چندان است.
وی افزود: برپایی مواکب خدمت رسانی رفاهی و فرهنگی در مسیر حرم تا جمکران در قم یکی از این عرصه های خدمت رسانی و جهاد در راه نشر معارف اهل بیت(ع) است که خوشبختانه با حضور طلاب پررنگ تر از سالهای گذشته است.
ملک احمدی بیان کرد: در همین راستا چهار موکب با همکاری هیئت حجت ابن الحسن(عج) و حوزه های علمیه و به خصوص عنایات آیت الله اعرافی فعال شده است که به دنبال پرکردن بخشی از خلاهای موجود در امر پذیرایی از زائران است.
مدیر اجرایی مواکب هیئت حجت ابن الحسن(عج) تصریح کرد: دراین مواکب سعی شده است که با حضور طلاب جهادی زمینه مناسبی جهت پذیرایی از مردم را فراهم کنیم تا هم علاوه بر پذیرایی اززائران مسجد مقدس جمکران، زمینه انس هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه را فراهم کنیم؛ در حقیقت آنچه به دنبال آن هستیم همگرایی هرچه بیشتر در زمینه انس با امام زمان(عج) است.
وی گفت: شب نیمه شعبان، شاهد سه میلیون زائر به شهر قم و مسجد مقدس جمکران هستیم و این حجم از زائر نیازمندی های بسیاری را نیز دارد که بهاید با کوشش همگانی در جهت رفع خلاهای پذیرایی از آنها اقدام کنیم؛ مشکلاتی چون آب  نان و پذیرایی از جمله این مشکلات است که در ازدحام جمعیت آنها را آزار می دهد.
 وی تصریح کرد: در همین رابطه طلاب وسط میدان هستند و با تمام توان خود و با تجمیع ظرفیت های مردمی و بانیان خیر فعالیت جهادی قوی را شکل داده اند؛ این فعالیت از یک ایستگاه کوچک خدمت رسانی شروع شد و تا سال گذشته و امسال 150 هزار غذا بین مردم توزیع می کند.
وی بیان کرد: این مواکب به دنبال خدمت رسانی مناسب و در شان منتظران است و حدود 70 نفر طلبه ای که در این موکب خدمت رسانی می کنند نیز با نیت های خالص خود گامی در راستای نزدیک کردن بیشتر قلوب به حضرت صاحب هستند.
انتهای پیام

 

captcha