آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3805408
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴

آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌مناسبت نیمه شعبان ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد این استان به کمک خیران آزاد شدند.

آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تأمینی استان روز گذشته، یکم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: همزمان با جشن نیمه شعبان ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد به کمک خیران آزاد شدند و به کانون گرم خانواده خود برگشتند.
وی با بیان اینکه بدهی این زندانیان بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که ۶۰۰ میلیون تومان آن توسط خیران جمع‌آوری شد، افزود: بخشی از این میزان بدهی توسط خانواده خود زندانیان تأمین شد و بخشی دیگر را شاکیان بخشیدند.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تربیتی و تامینی استان با اشاره به اینکه در سال ۹۷ تعداد ۳۱۹ زندانی جرایم غیرعمد به کمک خیران آزاد شدند، عنوان کرد: هم‌اکنون ۴۵۰ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان وجود دارد.
همچنین،‌ آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در استان نیز گفت: زندانیان می‌توانند از فرصت در زندان ماندن استفاده کنند و بیشتر به دستورات دین و تعالیم اسلامی آشنا شوند.
وی افزود: کمک کردن به نیازمندان، پاداش زیادی در این دنیا و آخرت دارد و هر کسی که بتواند دست نیازمندی را بگیرد بدون شک خدا را خشنود کرده است.
انتهای پیام

captcha