برگزاری همایش «نماز و نیایش» در گرمسار
کد خبر: 3805421
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

برگزاری همایش «نماز و نیایش» در گرمسار

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری همایش پژوهشی نماز با عنوان «هنر و نیایش» در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش پژوهشی نماز با عنوان « نماز و نیایش» در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، نعمتالله قنبری نیکدل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، امروز، 2 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش پژوهشی نماز با عنوان »هنر و نیایش» در این شهرستان خبر داد و افزود: این همایش به صورت شهرستانی و در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه در گرمسار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ذات هنر ایرانی اسلامی است و وقنی به ذات هنر ایرانی ـ اسلامی توجه میکنیم متوجه میشویم این هنر از نظر محتوایی میتواند دارای ویژگی، عناصر و پیام باشد و یکتاپرستی، وحدت و در نهایت نیایش از مهمترین ویژگیهای این هنر است.

قنبری با اشاره به اینکه این همایش پیش درآمدی برای یک برنامه کلی و مفصل شهرستانی از جمله خوشنویسی، عکس، اجرای صحنهای شعرخوانی، انیمیشن، تئاتر و ... است که اجرایی خواهد شد، بیان کرد: این همایش با همکاری انجمنهای فرهنگی و هنری، اداره ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، پژوهشگران، صاحب‌نظران عرصههای فرهنگی و هنری، ادبی و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار میشود.

انتهای پیام

captcha