نماینده ایران از مسابقات قرآن مالزی به میهن بازگشت + عکس
کد خبر: 3805427
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

نماینده ایران از مسابقات قرآن مالزی به میهن بازگشت + عکس

گروه مسابقات ــ نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی بامداد امروز، دوم اردیبهشت‌ماه، به میهن اسلامی بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ هادی موحدامین، نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی، ساعت ۳:۴۵ بامداد امروز دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه، از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) وارد کشور ‌شد و مورد استقبال سیدعلی حمیدی، کارشناس امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، اعضای خانواده و جمعی از دوستان خود قرار گرفت و محمود نوروزی و مجتبی محمدبیگی، از قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی، نیز حشور داشتند.
نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات کشور مالزی توانست رتبه چهارم این دوره از مسابقات را کسب کند. همچنین، عبدالخیر بن جلیل، نماینده کشور مالزی رتبه نخست؛ یاسین بن جاسم، نماینده کشور الجزایر رتبه دوم و الیاس المحیاوی، نماینده کشور مغرب رتبه سوم رشته قرائت تحقیق این مسابقات را از آن خود کردند.
موحدامین در بدو ورودش در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اعلام کرد که قصد دارد بخشی از جایزه خود را به سیل‌زدگان کشور اهدا کند.
یادآور می‌شود شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از روز دوشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه، با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز ‌شد و تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری همراه با برپایی مراسم اختتامیه این مسابقات ادامه داشت.

نماینده ایران از مسابقات قرآن مالزی به میهن بازگشت
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha