سیل به ۱۴ هزار مددجوی بهزیستی لرستان خسارت زد
کد خبر: 3805435
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

سیل به ۱۴ هزار مددجوی بهزیستی لرستان خسارت زد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به ارزیابی خسارات خانوارهای تحت پوشش بهزیستی لرستان، گفت: سیل به ۱۴ هزار مددجوی بهزیستی لرستان شامل بیش از هشت هزار خانوار خسارت زد.

سیل به ۱۴ هزار مددجوی بهزیستی لرستان خسارت زدفاطمه‌زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در خصوص وضعیت مددجویان خسارت‌دیده از سیل، اظهار کرد: در جریان سیل فروردین‌ماه امسال هشت هزار و ششصد و پنجاه و یک خانوار از جامعه هدف ما دچار خسارت شده‌اند.
وی در رابطه‌ با آخرین ارزیابی خسارات ناشی‌ از سیل به مددجویان تحت پوشش بهزیستی، اضافه کرد: در مجموع بیش‌ از ۱۴ هزار نفر از مددجویان بهزیستی تحت‌تاثیر سیل قرار گرفته‌اند.
توکلی با تاکید بر این‌که تمامی مددجویان مستقر در این مناطق به فراخور بُعد خانوار سه برابر مقرری خود را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: همچنین یارانه اردیبهشت‌ماه این افراد واریز شده است.
مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به این‌که در راستای خدمات‌دهی به جامعه هدف قرار است وام‌های کم‌بهره برای تهیه وسایل زندگی و کمک‌های بلاعوض به سرپرستان خانوار برای ساخت مسکن اعطا شود، ادامه داد: تاکنون از طرف ادارات بهزیستی ۱۷ استان کمک‌های غیرنقدی و از طرف ادارات بهزیستی چهار استان کمک نقدی ارسال شده است.
وی در خصوص دیگر فعالیت‌های بهزیستی لرستان در سیل اخیر لرستان، گفت: برای اورژانس اجتماعی از ۱۰ استان تیم اعزام شده که به‌نوبت در کنار همکاران ما در مناطق سیل‌زده حضور دارند.

انتهای پیام

captcha