دیدار نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با آیت‌الله میرعمادی
کد خبر: 3805438
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

دیدار نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با آیت‌الله میرعمادی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز، دوم اردیبهشت با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان دیدار کردند.

دیدار نماینده ولی‌فقیه و فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با آیت‌الله میرعمادیبه گزارش ایکنا از لرستان، امروز دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه‌ آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و هیئت همراه، با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌‎آباد دیدار کردند.

در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن بیان مطالبی اظهار همدری مردم استان مرکزی با سیل‌زدگان استآن لرستان را بیان کرد.

یادآور می‏‌شود، با وقوع سیل در لرستان، قرارگاه شهید اکبرزاده استان مرکزی با هدف امدادرسانی به هم‌وطنان سیل‌زده در پلدختر مستقر شد که این قرارگاه شامل ۲۰۰ نفر از مهندسان و متخصصان رشته‌های مختلف در قالب ۲۲ گروه جهادی است. لایروبی گِل و لای منازل، خیابان‌ها و معابر، تخلیه وسایل و لوازم خانگی در منازل، طبخ غذا و نان در مناطق شهری و روستایی سیل شده از مهم‌ترین فعالیت‌های تکلیف شده به گروه‌های جهادی قرارگاه شهید اکبرزاده استان مرکزی در پلدختر است.
همچنین اعزام بیش از ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی و مهندسی، استقرار سه موکب اربعین و راه‌اندازی نانوایی سیار در پلدختر از دیگر اقدامات این نهاد انقلابی در پلدختر است.

انتهای پیام

captcha