کسب رتبه ممتاز کشوری آزمون حفظ قرآن توسط شرکت‌کننده کرمانی
کد خبر: 3805442
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

کسب رتبه ممتاز کشوری آزمون حفظ قرآن توسط شرکت‌کننده کرمانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از کسب برتری یک مقام کشوری شرکت‌کننده کرمانی در دومین آزمون حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم سازمان اوقاف خبر داد.

حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان به ایکنا از کرمان گفت: دومین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم با همکاری ادارات ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، اسفندماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.
وی با بیان اینکه قریب به ۹ هزار نفر در استان کرمان در این آزمون شرکت کردند، افزود: شرط قبولی در این آزمون و اعطای گواهینامه کسب امتیاز نمره بالای ۷۰ درصد و اعلام نفرات ممتاز کشوری کسب امتیاز بالای ۹۵ درصد بوده است.
حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: «فاطمه مولا» از مربیان قرآنی فعال در کلاس‌های طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری در رشته حفظ قرآن کریم این آزمون شد.
وی بیان کرد: در اختتامیه سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از این بانوی ممتاز استان کرمان به‌عنوان ۱۰ نخبه برتری کشوری تجلیل شد و همچنین از وی نیز در مراسم تجلیل از نفرات برتر این آزمون در آینده نزدیک تجلیل خواهد شد.
حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه آزمون حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم به‌عنوان بزرگترین آزمون حفظ قرآن کریم در سطح کشور مطرح است، تأکید کرد: سال گذشته برای اولین بار با همکاری ادارات ارشاد و آموزش و پرورش این آزمون به‌صورت مشارکتی با سازمان اوقاف برگزار شد.
وی اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز با مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی کشور شاهد رشد و باشکوه‌تر برگزاری این فعالیت قرآنی در کشور باشیم.
انتهای پیام

captcha