امنیت و آرامش کشور مرهون تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) است
کد خبر: 3805477
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

امنیت و آرامش کشور مرهون تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) است

گروه سیاست و اقتصاد ــ مجمع نمایندگان استان مرکزی با انتشار پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را گرامی داشتند و آرامش کشور را مرهون تلاش‌های این سربازان دانستند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مجمع نمایندگان استان مرکزی در پیامی با اشاره به گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت و آرامش کنونی میهن عزیز اسلامی‌مان را مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی، خستگی‌ناپذیر، طاقت‌فرسا، هوشیاری و چشمان بیدار دلاور‌مردانی دانستند که در راستای تامین امنیت، آرامش، آسایش جامعه و خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان، فعالیت شبانه‌روزی، خالصانه و صادقانه داشته و در مواجهه با انواع مخاطرات از بذل جان خود دریغ نمی‌کنند.
در متن این پیام آمده است:
هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان(ع) فرصتی مغتنم است برای قدرشناسی و تجلیل از تلاش‌ها و خدمات دلاور‌مردانی مومن، ولایتمدار، انقلابی، از‌جان‌گذشته و بی‌نام و نشان و گمنام که جان و امنیت خود را برای تامین امنیت و حفظ جان مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به خطر می‌اندازند.
بدون شک مردم مومن، انقلابی و قدرشناس ایران اسلامی همواره قدردان شما حافظان و تامین‌کنندگان امنیت جامعه هستند که در این راه خطیر شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اید. مجمع نمایندگان استان ضمن تجلیل و قدردانی از بیش از سه دهه تلاش، زحمات و حماسه‌آفرینی‌های شما سربازان گمنام امام زمان(عج) و مدافعان و حافظان حریم امنیت کشور و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازانی که در راه تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌اید، ضمن تبریک مسعود میلاد قطب عالم‌ امکان آقا امام زمان(عج) فرارسیدن این هفته خجسته را به مجموعه بزرگ و خدوم و فداکار وزارت اطلاعات و خانواده‌های صبور و بزرگوارشان تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق این عزیزان را تحت رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری داریم.
انتهای پیام

captcha