بهره‌مندی از ظرفیت نیروی مستعد جوان برای تحقق گام دوم
کد خبر: 3805513
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

بهره‌مندی از ظرفیت نیروی مستعد جوان برای تحقق گام دوم

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه توصیه رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بیشتر خطاب به جوانان است گفت: رویکرد مهم ما در گام دوم انقلاب، استفاده از توان و ظرفیت نیروی مستعد جوان است که در این مسیر باید گام‌های محکمی برداریم.

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت نیروی مستعد جوان برای تحقق گام دومبه گزارش ایکنا از یزد، مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد شب گذشته، 1 اردیبهشت ماه در مراسم جشن امید و نشاط جوانان با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان اظهار کرد: جوانان در حوزه‌های مختلف دارای استعدادهای بسیاری هستند که نباید آنها را نادیده گرفت، و استفاده از ظرفیت‌های جوانان می‌تواند توسعه و پیشرفت را به همراه داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه البته توجه به امور جوانان نباید به هفته جوان محدود شود افزود: جوانان از سرمایه‌های اصلی این کشور هستند و می‌توانند به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل اصلی در پیشرفت و توسعه کشور محسوب شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد داشتن نگاه متفاوت در حوزه جوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر در حوزه جوانان تمامی نهادها باید همکاری داشته باشند.
شریعتی لازمه استفاده از ظرفیت جوانان را همدلی و در کنار هم بودن و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: جوانان در این زمینه به خوبی خود را ثابت کردند و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز در حمایت و استفاده از ظرفیت سمن‌ها ورود پیدا کنند.
وی با اشاره به مسئولیت‌های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد: وظیفه ورزش و جوانان، ساماندهی فعالیت‌های داوطلبانه جوانان و شناسایی ظرفیت‌های استان برای بهبود فعالیت‌های آنها است و در حوزه‌های اشتغال، ازدواج، مشارکت‌های اجتماعی و آسیب‌های جوانان تلاش شده بتوانیم گام‌های موثری برداریم.
شریعتی بیان کرد: امروز بیش از ۴۸ سمن فعال داریم که در حوزه ورزش و جوانان در استان یزد فعالیت می‌کنند که تمام اقداماتی که می‌توان برون سپاری کرد را به این سمن‌ها سپرده‌ایم و نتایج خوبی هم بدست آمده که نشان از توانمندی جوانان است.

انتهای پیام

captcha