کمک ۴ میلیارد ریالی مردم محلات به سیل‌زدگان کشور
کد خبر: 3805535
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

کمک ۴ میلیارد ریالی مردم محلات به سیل‌زدگان کشور

گروه اجتماعی ــ مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات ارزش ریالی کمک‌های محلاتی‌ها را تاکنون ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۱۵ تن برنج، ۲ تن گوشت، ۲.۵ تن روغن، ۱.۵ تن مرغ، ۲ تن لپه، ۱.۵ تن عدس، ۲ هزار و ۵۰۰ بطری آب و ... تاکنون برای طبخ و توزیع به موکب احباب‌الرضا(ع) محلات مستقر در خوزستان ارسال شده است.

محمد نجفی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در راستای بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق فعالیت می‌کند که با توجه به ضرورت امر و فرمان سردار سلیمانی مبنی بر کمک فوری مواکب اربعین به سیل‌زدگان، موکب احباب‌الرضا(ع) محلات نیز در لبیک به این فرمان و در راستای کاهش آلام مردم سیل‌زده درسپنتا اهواز حضور دارد. موکب احباب‌الرضا(ع) محلات از همان ابتدا با تمامی امکانات پخت و پز در صحنه حاضر شد و اکنون نیز در حال خدمت‌رسانی است.
وی افزود: موکب‌ها روزی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کردند و امروز به مردم سیل‌زده در کشورمان که با توجه به شیوع بیماری‌ها در موقعیت‌های این‌چنینی نیاز به طبخ غذای گرم بود که این کار در حال انجام است. کمک‌های مردم محلات و موکب احباب‌الرضا(ع) تا زمانی که مقدور باشد به مردم کشورمان ادامه خواهد داشت. خدمات پزشکی نیز از جمله موارد خدمت‌رسانی این موکب است.
نجفی با اشاره به اهدای 350 کیلو حلوا توسط حلوا‌فروشان محلاتی تصریح کرد: روزانه 2 هزار صبحانه، 3 هزار پرس ناهار و 3 هزار پرس شام به صورت گرم در اختیار مردم سیل‌زده قرار می‌گیرد، 40 نفر از داوطلبان محلاتی شامل 25 آشپز و 15 نیروی خدماتی در موکب مشغول خدمت هستند، همچنین طی روزهای گذشته بالغ بر 7 کامیون مواد مورد‌نیاز با همکاری پر شور مردم محلات به موکب ارسال شده است.
وی ارزش ریالی کمک‌های محلاتی‌ها را تاکنون 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 15 تن برنج، 2 تن گوشت، 2.5 تن روغن، 1.5 تن مرغ، 2 تن لپه، 1.5 تن عدس، 2 هزار و 500 بطری آب، 4 هزار کنسرو، 20 هزار تخم مرغ، 20 هزار قرص نان خشک و پتو و لوازم آشپزی اقلامی است که تاکنون به موکب احباب‌الرضا(ع) برای طبخ و توزیع ارسال شده است که مواکب به مدت یکماه در مناطق سیل‌زده حضور خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha